Recenzja gazetki



Witajcie!
 Postanowiłam przedstawić Wam bliżej gazetkę: MałaDianaEXTRA: Chusty i szale na szydełko (2/2019) (dostępna od połowy kwietnia w kioskach oraz na stronie internetowej wydawcy). Gazetka wpadła mi od razu w oko, a jej koszt jest niewielki (6,99zł) , bo zawiera aż 20 modeli - w tym zestaw bikini - idealny na lato.




To pozostało tylko pytanie: co wykonujemy pierwsze? ;)

Przeglądając gazetkę ciężko się zdecydować: mamy tu tradycyjne chusty i te mniej zwyczajne, kolorowe jak tęcza i jednokolorowe, proste do wykonania i trudniejsze. Każdy coś wybierze. Można poszaleć z patchworkami, koronką czy splotem widełkowym.




Duże znaczenie przy wyborze wzoru ma włóczka której użyjemy. Dla siebie postanowiłam zrobić szal z przędzy prawie cieniutkiej jak nić (szydełko 0.7mm):



Ten sam wzór wykonałam także jako próbkę by Wam przedstawić sam splot:

Widać różnicę :)

Specjalnie dla Was wykonałam próbki kilku wzorów (kotek, duże szydełko by było widać sploty):

Dość prosty schemat, łatwo zrobić ogromną chustę.

Wydaje się prosty, ale prułam kilkukrotnie, wydaje mi się, że sam schemat nie jest dokładny (na zdjęciu jest chusta robiona ciutkę inaczej niż na schemacie) 

Sama chusta prosta do zrobienia, ale blokowanie będzie katorgą przy grubszych włóczkach

W jakiś sposób przypomina mi mojego ukochanego virusa, prosta do wykonania i według mnie efektowna - także przy grubszych włóczkach

Muszelki są dość proste do wykonania, jednak trzeba być dość mocno skoncentrowanym podczas pracy

Chusta średnio trudna, tym wzorem powinno się robić dość przyjemnie, od czasu do czasu pomagając sobie liczeniem

Kolejny ciekawy wzorek, każdy go wykona, idealny do zwiewnej chusty na lato

Ten szal mnie zachwycił, potrzebuje dość cieniutkiej włóczki, by podkreślić efekt delikatności.

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do spróbowania wykonania własnej prześlicznej chusty. Włóczkę czy też gazetkę, jeśli nie uda Wam się kupić w kiosku, można kupić na stronie wydawcy. 
 

Życzę Wam udanego dziergania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...