Gościnna projektantka - Październik 2020


Dzień dobry!

Dzisiaj na naszym blogu gości Małgosia :) Zobaczcie co sama o sobie napisała i jaki piekny komplet przygotowała na dziejszy występ.




Witajcie,


Mam na imię Małgosia i bardzo się cieszę, że mogę dzisiaj u Was gościć. Dziękuję serdecznie za zaproszenie.

W świecie blogowym zaistniałam ponad 5 lat temu, wtedy to założyłam bloga pod nazwą Gosikowy Zakątek.

Wcześniej piekłam torty, ciasteczka i z lubością je dekorowałam. Ale kiedy poznałam scrapbooking, to wtedy przepadłam! Papierowy świat zaczarował mnie na tyle, że zaczęłam robić kartki, albumy, expoding boxy, itp. I ogromnie mi się to spodobało! Wtedy też poznałam, choć tylko wirtualnie, wielu podobnie zakręconych, wspaniałych ludzi, tak jak ja, maniaków papierowego rękodzieła. I tak do dzisiaj z zaciekawieniem i radością odkrywam nowe techniki tworzenia. Lubię sięgać po mixed - media, spróbowałam również decoupage'u. Największą radość mi sprawia, jak moje prace podobają się innym i wywołują u nich uśmiech zadowolenia.

Niewątpliwie z największą przyjemnością lubię tworzyć kartki. Takie warstwowe, puchate, z dużą ilością kwiatów. 

Mam dla Was kilka starszych inspiracji:





A na dzisiejszy występ przygotowałam dla Was taki bardzo kobiecy komplet, w stylu retro. Jest to kartka formatu A5 oraz kalendarz na przyszły rok.
Klimatyczne papiery, trochę koronek, metalowe dodatki i oczywiście kwiaty.


Gdzieniegdzie nałożyłam przez maskę złotą pastę . Uważne oko dostrzeże kalkowe, białe listki.



Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja.
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za gościnę organizatorkom bloga i zapraszam do mnie :))

Małgosia

***
Dziękujemy Małgosiu za Twój dzisiejszy występ i cudowne inspiracje. 
Niejedna z nas ucieszyłaby sie z takiego kompletu :)
Zapraszamy do udziału w naszych zabawach i konkursach.

10 komentarzy:

  1. Gosiu, gratuluję gościnnego występu i podziwiam piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Dziewczyny raz jeszcze za serdeczne przyjęcie i gościnę, pozdrawiam, Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ozdobna okładka kalendarza. Świetny pomysł. Podziwiam. Gratulacje występu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu przepiękna inspiracja! Zresztą w ogóle śliczne są Twoje wszystkie prace :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace Małgosiu. Twoje warstwowe kartki są przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace! Podziwiam z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu moje gratulacje. Piękne kartki powstały !!

    OdpowiedzUsuń
  8. miło nam gościć tak utalentowaną osóbkę, bardzo dziękujemy za gościnny występ :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...