Sal z Marią Brovko - marzec/kwiecień 2020

Powstało aż 28 pięknych lisków, niektóre z Was już go wykorzystały inne z Was czekają na kolejne wozry, aby móc zagospodarować wyszytego liska.
Zatem nie przedłużac tym razem trochę wielkanocnie wg wzorów Marii Brovko .


Happy easter
 Мария Бровко / Maria Brovko 
Rozmiar w krzyżykach - 72x91
Rozmiar aida 14ct - 13x17cm
9 kolorów - wzór na DMC
konury - 4 kolory DMC

lub do wyboru


Mr Rabbit
 Мария Бровко / Maria Brovko 
Rozmiar w krzyżykach - 43x72
Rozmiar aida 14ct - 7,8x13cm
4 kolory - wzór na DMC

Jeśli ktoś ma ochotę może wyszyć oba wzory ;)

Termin 
03.03.2020 - 30.04.2020
Wykonane hafty należy zalinkować do żaby.

Zasady zabawy Tutaj

***
Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że mamy pierwszego sponsora wyzwania!
Jest nim sklep Igiełka MB i jego fantastyczna właścicielka Monika :)




Monice bardzo dziękujemy za takie piękne nagrody, a Was zapraszamy na zakupy do jej sklepu.
***

Podoba Wam się drugi wzór?



60 komentarzy:

  1. Ha! Wiedziałam, że będzie jajo. Tym razem powinnam zdążyć bo wszystko pod ten wzór naszykowane ;D a z królikiem się zobaczy jak wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i maila znów nie podaje bo wzór juz dawno pobrany ;)

      Usuń
  2. Czekałam na jakiś wielkanocny wzorek, bo już wiem co z nim zrobię :)
    Super
    Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, wielkanocne klimaty. Wzory można by rzec "na czasie"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ukwiecona pisanka jest fantastyczna. Chciała bym mieć taki stempelek:)
    A zajączek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorki na czasie. Jeszce nie wiem, który będę haftować - zdecyduję jak zobaczę.
    elzpla31@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszywanko na zblizajace się święta jak znalazł. Super wzory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są super, pewnie zacznę od królika, a jak zdążę to i jajo wyhaftuję :)
    lidia23@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie podoba sie królik, a Monika przygotowała fajne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba wzorki są super :-)
    Poproszę na istre@o2.pl
    No i piękne prezenty od Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka! Z jaj bije taka delikatna pastelowość, że aż się nie myśli o konturach, knotach i innych ozdobnikach. A zając - niby czarny a 6 kolorów. Maestro! Już się igła gotuje!
    Poproszę: agata.gurboda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! cudne wzory jeszcze nie wiem na który się zdecyduję :) poproszę wanda.borys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Królik zdecydowanie do mnie przemawia :) poproszę wzór na adres Czerwinska.karolina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie jajo, ale jak zdążę to i królika wy haftuje. ikusiaromek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię haftować zwierzęta - poproszę królika :D joasia04@o2.pl. - wzór idealny na święta

    OdpowiedzUsuń
  15. Zająca chyba sobie ostatnio wydrukowałam. I chyba za niego się wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne wzory i te kolory takie delikatne, mega mi się podoba. Nie haftuję, ale za to podziwiam. :)))

    Ps. Moniko, jesteś super. :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Niecierpliwie czekałam i się doczekałam :) Oba wzory są cudne i z obydwoma chcę się zmierzyć :)
    haftowaneopowiesci@onet.pl
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki elegancik ztego zająca :-D A jajo kwieciste, wiosenne :-)
    Będę Wam kibicować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ula świetne wzory , może i tym razem ja spróbuję. Jajo na pierwszy ogień bo jest cudne, a królik hm... może też się skuszę :-). Poproszę oba wobec tego
    anniwa59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba wzory bardzo ciekawe. Będę wyszywać królika ale może znajdę czas i jajko też się uda? Jak można to poproszę oba. A sklep Moniki znam i bardzo lubię. Marta, marta.april79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie poproszę o obydwa wzory :) Mail: ewagawlik25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jajo i piękny zając, podziwiam takie prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne wzory i znowu się skuszę :) malowanieigla@gmail.com pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wzory! Podobają mi się oba i mam nadzieję, że zdążę wyhaftować i jajo i królika!
    Pięknie dziękuję Monice za nagrody!
    Poproszę o wzory: ks1974@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się bardziej jajeczko podoba i poproszę o jego wzór :).

    amma(małpa)poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak się bawić to na całego;))) Poproszę dwa
    haftytiny@o2.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się zdecydować, więc poproszę oba na j.bialy.o2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie! Ja poproszę oba wzorki, ale zaczynam od jajka - jest przepiękne! mon.gawrys@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Królik jest cudny, jajo przepiękne, obydwa wzory poproszę ;-)
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. No prosze jak pieknie, poprosze dwa wzorki, baran.agata@vp.pl a Monika ma wielkie serducho! Dziekujemy !

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem jeszcze, na który się zdecyduję, więc poproszę o oba wzory :)
    30carpediem30@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne wzorki :) chętnie bym pohaftowała ale mam trochę maskotek do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne to jajko:) Tylko ja z powodu cieżkiego lutego jeszcze liska nie skończyłam. Czy jak skończę liska i pokażę, będe mogła o jako prosić ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne wzory, ale zdecydowanie moim faworytem jest jajo, jest odealne. Bardzo poproszę klimju917@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne. poproszę oba, pierwsze będzie jajo.
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, ja poproszęiba wzorki cinka26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Proszę o przesłanie wzoru na jajko: ajag1977@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy mogłabym dostać wzór królika liwerscy@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zając cudności. Zatem dopisuje się do zabawy i ja. Poproszę zająca: ulikop@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie przykicał, dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dopisuję sie do zabawy, poproszę zajączka na wstrzelczyk84@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Kwiecień się zaczął, więc przydałoby się zabrać za haftowanie... Poproszę o wzór zajączka na brzydula13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uff udało się dodać - zając gotowy i oprawiony :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Już kwiecień, ale zdążę wyhaftować :) Poproszę o wzór zajączka na mariola.jagusiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Drugi haft, obiecuję będzie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...