Sal z Marią Brovko - lipiec/sierpień 2020

Pieski pięknie zagościły na Waszych blogach, a przy w cieniu kwiatka przysiadł zajączek Marii Brovko.


Bunny with a flower
 Мария Бровко / Maria Brovko 
Rozmiar w krzyżykach - 53x72
Rozmiar aida 14ct - 10x14cm
23 kolorów - wzór na DMC
konury - 5 kolory DMC
frenchknots - 2 kolory DMC

A kotek ma cytrynkowe oczy ;)

 Мария Бровко / Maria Brovko 
Rozmiar w krzyżykach - 57x53
Rozmiar aida 14ct - 10x10cm
11 kolorów - wzór na DMC

konury - 3 kolory DMC
frenchknots - 1 kolory DMC

Wzory do wyboru.

Termin 
03.07.2020 - 31.08.2020
Wykonane hafty należy zalinkować do żaby.

Zasady zabawy Tutaj

***
Sponsorzy:
sklep Igiełka MB - nagrody rzeczowe
Teresa Macek - nagroda rzeczowa
Świry Rękodzieła - 2 x bony po 50 zł



Z przyjemniścią sama usiadłabym pod takim kwiatkiem, a Wy?



48 komentarzy:

  1. Ojejku , jakie one słodkie! Choć nie wiem czy cytryna na oczy to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dobra, rozjaśnia cienie pod oczami ;-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wybiorę tego zwariowanego kota :)
    vr1974@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka aż uśmiech pojawia się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ehhh i znowu dylemat co tu wybrać, a może sie uda obydwa wyhaftować.... Ula ty to umiesz zrobić nam niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty znowu są cudowne.
    Ja niestety muszę wycofać się z zabawy. Oczy nie pozwalają na równe stawianie krzyżyków.
    Moja choroba oczu powoli, ale postępuje, nie chciałabym ich forsować.Może kiedyś jakiś mały prosty hafcik do kartki wyszyję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kot jest czaderski więc proszę o kotka :) wanda.borys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. czaderski kotek, więc proszę o kotka :) wanda.borys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli można oba, to aj poprosze oba, jeżeli nie to wtedy kotek z cytrynowymi oczkami :)
    lidia23@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula! Ty kusicielko! Jak tu wybrać skoro oba są równie urocze? Hmmm.... wygrywa królik, a przewagę zyskał dzięki biedronce.
    Poproszę wzór na: krzyzykdokrzyzyka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotek mnie rozbawił :).

    Poproszę o jego schemat amma(małpa)poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliczka chcę wyhaftować :)
    elzpla31@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajączek bardziej do mnie przemawia, choć chętnie bym oba przygarnęła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia dziewczyny, wzorki fajne, ale ja nie nadążam z moimi więc nadal sobie poobserwuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wzory :) Moje serce skradł zajączek, jest przeuroczy :) Zapisuję się do zabawy i chciałbym go wyszyć :)
    zaczarowanypapier@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. super są oba, ja bym wybrała zdecydowanie króliczka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę oba wzorki, bo sama nie wiem na co się zdecydować :D
    30carpediem30@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne i urocze hafciki.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poproszę o wzór z kotkiem :)
    ewagawlik25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Poproszę oba wzorki. Mnie podoba się kotek, a mojej Juli zajączek. Pozdrawiam
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne hafty, jeden piękniejszy od drugiego i miała bym problem z wyborem:)
    Trzymam kciuki za dziewczyny i życzę turbodoładowanej igiełki!
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak kociak od dawna mi chodzi po głowie ale królika nie widziałam a też fajny. Uleńko prześlij oba, chociaż chyba na głowę upadłam bo piesio jeszcze nie dokończony...

    OdpowiedzUsuń
  23. Moj mail aniq.klim@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wzorki, jesli moge poprosze dwa jak nie to kociaka :)
    baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne wzory, niestety nie mam czasu 🙁, ale trzymam kciuki za Was

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne wzory, trudno się zdecydować proszę o wysłanie obu :)
    ajag1977@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja proszę o wzór kotka! mon.gawrys@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Poproszę o oba wzory, gdyż są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam poproszę dwa wzorki, pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kotek jest świetny, ale zamierzam haftować króliczka. Poproszę o wzór na brzydula13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uleńka - to są idealne wzory do mojej poszewki - chce umieścić kilka wzorów. Wiem że mam opóźnienie, ale chcę nadrobić, jak tylko zakończę moją pracę na szydełku. Będę wdzięczna za wzory :) pasują mi idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo proszę o wzory, chciałam już pozamawiać brakujące mulinki - joasia04@o2.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Obydwa wzorki są śliczne. Nie wiem czy można jeszcze się zapisać. Od jakiegoś czasu haft stanowi moje ulubione zajęcie. Chętnie wyszyłabym i króliczka i kotka. Jeśli to możliwe to poproszę o wzór. ela.eliza5@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...