INSPIRACJE Z ITD COLLECTION - MĘSKA KARTKA

Witajcie!

Wiem, że wiele osób tak jak i ja ma problem z pracami męskimi dlatego zrobiłam tutorial na prostą męską kartkę.

Potrzebujemy: 
- papier scrapowy - ja użyłam Steampunk
- biały papier wizytówkowy lub biały blok techniczny
- baza kartki 15x15 cm
- kwiatek
- sizal
- biała farba akrylowa lub gesso
- nożyczki
- klej

Z papieru scrapowego wycięłam dwa kwadraty o wymiarach 14x14cm i 12x12cm.
Z papieru białego - 14,5x14,5cm i 12,5x12,5cm.

Nakleiłam naprzemiennie na bazę - biały - scrapowy - biały - scrapowy.

Dodałam kwiatek na sizalu.

Napis z przekazem na białym tle.

Na koniec całość pokropiłam białą farbą akrylową (można też użyć białe gesso) i gotowe.

Rzeczywiste kolory kartki.


Prawda, że prosta?

Pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Prosta, ale bardzo fajna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cala pieknosc w prostocie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No fakt do faceta pasuje jak ulał,, trzeba jeszcze mieć tylko taki fajny męski papier :-)
    Świetny kursik, dziękuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna w swojej prostocie i męskiej formie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak ten kwiat pasuje w tej kartce. Super :-) I bardzo prosto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te papiery z ITD są naprawdę świetne i lubię z nich tworzyć, chociaż zawsze mi ich szkoda. Można z nich robić naprawdę piękne kartki - np. takie jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...