Letnia kartka z instrukcją wykonania.

Witam serdecznie
 wszystkich tu zaglądających.

Bardzo dziękuję zespołowi tego portalu za przyjęcie mnie do DT.
A na swój pierwszy wpis inspiracyjny
przygotowałam  kartkę i krótką instrukcję jak ją zrobić.
Kartka jest kolorowa, kwiecista, słoneczna jak letnie, lipcowe dni.



1.    Bazę w tradycyjnej formie o wymiarach 11 cm x 14 cm, z białego kartonu 250 g 
okleiłam z obu stron papierem scrapowym („Kapuśniaczek mini” Paper Heaven).


2.      Wykrojnikiem wycięłam dwa ozdobne prostokąty o wymiarach 13 cm x 10 cm i 7 cm x 10 cm.

3.      Większy prostokąt zbigowałam tak jak na zdjęciu poniżej. 
Powstałą część  po zbigowaniu wzdłuż  dolnej krawędzi  rozcięłam w połowie  na głębokość 1,5 cm,
w miejscu gdzie krzyżują się bigowania.


4.      W pierwszej kolejności ozdobiłam przygotowany i zbigowany większy prostokąt 
(Kompozycja z wykorzystaniem kwiatów, motywu wykrojnikowego oraz napisu. 
Z tyłu prostokąta nakleiłam kieszonki na tagi).

Tak przygotowany prostokąt wkleiłam do wnętrza kartki.
Uzyskałam element, który po jej otwarciu rozkłada się. 
Ważne jest, 
by przed przyklejeniem przymierzyć, by żaden element nie wystawał poza bazę
po złożeniu kartki 
oraz by złożenie prostokąta pokrywało się z miejscem bigowania bazy kartki. 

Ja przykleiłam w odległości 9 cm od dolnej krawędzi.





5.      Po wklejeniu ozdobionego prostokąta wewnątrz kartki
przykleiłam dodatkowo 
dwa paski wzdłuż pionowych krawędzi tak,
 by powstały małe kieszonki. 
Można w nie włożyć tagi lub karteczki z życzeniami. 
Dodałam kwiaty i napisy.



6.      Mniejszy wycięty prostokąt,
pod który włożyłam bawełniany sznureczek do zawiązywania kartki, 
 nakleiłam na front kartki,

Ozdobna kompozycja składa się z kwiatów wyciętych z arkusza do wycinania 
z kolekcji „Kwiatowy czar” z Magicznej Kartki, sizalu, napisu okolicznościowego 
kilku kryształków.
 Dołożyłam też ażurowe, wykrojnikowe listki.



Kartka nie jest trudna do zrobienia i myślę, że jest dość ciekawa w formie. 
Złożona na płasko mieści się w kopercie.

Zachęcam do zrobienia podobnych kartek.
Proszę się nimi pochwalić.

Życząc udanych poczynań twórczych zapraszam tu ponownie.


19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na cudowną, wakacyjną kartkę:)
    Na pewno spróbuję taką wykonać:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, letnia propozycja!!! Piękna karteczka- taka do wypróbowania- dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku. Jaka super kartka.
    Brawo za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, radosna karteczka. Dzięki za przyjemny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, letnia i energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, wspaniała inspiracja. Ta kartka jest pełna lata, słońca i zapachu kwiatów.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna karteczka, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentuje się ta kartka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Zosiu super udany debiut . Kartka cudna i bardzo fajne kursik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful. Love it so much

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne letnie karteczka w energetycznych kolorach :)
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze sie wczytać jeszcze raz zeby zrozumieć co i jak ale karteczka sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowa kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...