Kokonek A138 - poncho

Kokonek A138: Poncho



Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam Wam kokonek, który dotarł do mnie jakiś czas temu: Kokonek A138 mający długość 1200m i trzy nitki. Możecie go zakupić tutaj: https://kokonki.pl/pl/p/KOKONEK-A138-Ciemny-szary-melanzsredni-szary-melanzszary-melanzmieta/1845 Same nitki są lekko błyszczace, nadają niesamowity efekt pracy, dlatego postanowiłam postawić przed sobą wyzwanie: poncho. 

 


Wybrałam darmowy wzór: Fire and Ice Poncho. Sama praca powstała z użyciem szydełka 2,2mm, a rozmiar to XXL.





Poncho można nosić w różny sposób. Na żywo widać delikatny połysk nitek. Poniżej jeszcze kilka zdjęć ;)






Jak Wam się podoba? 

34 komentarze:

  1. Śliczne poncho! Z przyjemnością podziwiam i gratuluję talentu :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poncza to nie mój styl, ale wyszło fantastycznie, prześliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super:) Śliczne i przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ponczo zrobiłaś. Podoba mi się, to cieniowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, a kolory to powalają. Cudowne barwy i wzór, no super bombastycznie piękne. Brawo. :))))) Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super w słońcu wygląda. Sama jestem zachwycona efektem.

      Usuń
  7. Śliczne i praktyczne. Kolorek fajny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne w sam raz na wiosenne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne! Bardzo podoba mi się połączenie mięty z szarością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, efekt przerósł może je oczekiwania :)

      Usuń
  10. Kokonki sa cudne, to ponczo takze !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i cieplutkie, podziwiam szydełkową pracę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne poncho! uwielbiam ostatnio szarości <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super się prezentuje i ten kolor, zachwyca 🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne!!! Jakie piękne kolorki!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne poncha! Do tej pory z kokonków robiłam tylko chusty, ale widzę że i inne części garderoby też pięknie wyglądają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, to moje pierwsze poncho. Jeszcze się Szyc nauczyć i jakąś kieckę zrobić haha

      Usuń
  16. Piękne Poncho i te kolory niesamowite, cudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...