Inspiracje dla ITD Collection

Witajcie!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was dwie inspiracje z materiałów od ITD Collection.

Pierwszą jest romantyczna zawieszka z kolecji papierów ryżowy Shabby chic for spring na bazie od DekorWood.

Spękania dwuskładnikowe wykonałam żelem do spękań firmy Pentart oraz przetarłam pastą bitumiczną postarzającą antyczne złoto.


Druga inspiracja to moja komoda, którą dostałam od przyjaciółek na urodziny jako piękną bazę do ozdobienia, a ponieważ chciałam ją załatwować przydasiami to najpierw trzeba było ją przydziać w nową szatę.
Wykorzystałam papiery ryżowe z kolekcji Zakochany Pierrot.

Użyłam złomków, piasku i kamyków 3d Pentart, farb akrylowych, wosków.


Boki komody i górę pomalowałam farbą kredową Fleur i ozdobiłam pastą metaliczną Pentart nakładając ją przez szablony.
Na górze użyłam szablon ST0088A.


Nastomiast na bokach pojawiły się piękne skrzydła z szablonu ST0103A.
Cudowny jest ten szablon

Preparaty, woski itd. zakupione w Studio75.

Mam nadzieję, że moje prace zainspirują Was do stworzenia czegoś pięknego.

Pozdrawiam serdecznie


11 komentarzy:

  1. Zawieszka śliczna , bardzo ciekawie wyszły Ci spękania :) a komódka...- skrzydła bajka :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje, Ulciu. Zawieszka jest bardzo romantyczna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńlo cudne inspiracje, zawieszka romantyczna a komoda jest prześliczna ma bardzo fajne uchwyty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Cudne prace! Komódka zapiera dech w piersi :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Zwłaszcza spękania na zawieszce mnie zachwyciły :) To kolejna rzecz, której chcę spróbować, bo póki co moje doświadczenia ze spękaniami to cracle gel.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zawieszka jest przecudna Ulu, uwielbiam takie klimaty retro, świetnie ją skomponowałaś. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula jak dla mnie bomba obie race, aczkolwiek komoda jako ta praktyczna rzecz bardziej do mnie przemawia !! Masz świetne pomysły a te ozdoby nakładane przez maskę są rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. spękania cudowne, razem z tłem i tym papierem ryżowym wygląda bosko. Komoda powala na łopatki, jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne prace! A spękania rewelacyjne, nie lubie i nie umiem ich robic ....

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...