Proste kartki wielkanocne z ITD Collection

Witajcie!
Na zewnątrz piękna pogoda zapraszająca do wyjścia... Dzisiaj niedziela palmowa i ostatni tydzień przed świętami przed nami, dlatego chciałam Wam pokazać proste i szybkie kartki do zrobienia na ostatnią chwilę.


Będziecie potrzebować:
- grafiki - tagi wielkanocne
- papier złoty lub srebny
- napisy
- sznurek biały lub szary
- klej
- nożyczki


Wystarczy wyciąć tagi, następnie z papieru złotego lub srebrnego wyciąć prostokąt pod tag większy od niego o 1 do 2 cm (zależy jak dużą chcecie mieć ramkę). Następnie skleić tag ze złotym/srebrnym papierem, przewiązać sznurkiem i przykleić do bazy. Podobnie zrobić z napisem. Możecie też użyć napisu tekturkowego, jak ja na pierwszej kartce poniżej. I gotowe!








Wszystkie materiały (z wyjątkiem sznurka) od ITD Collection.

Wiem, że większość Was kartek nie wysyła, ale trzeba zająć czymś ręce i głowę ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę zdrowia!




20 komentarzy:

  1. W prostocie siła, Ulciu. Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki!
    Takie to chyba nawet ja dałabym radę zrobić... Dziękuję!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie kartki, proste i delikane, podobają mi się. I mam kilka fajnych grafik z którymi nie wiedziałam co zrobić, a teraz już wiem:-) Dziekuję!
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko kartki są proste ale bardzo urokliwe :).

    Dobrałaś super grafiki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka Ulcia, jedną tego typu dostała kiedys moja Mamusia od Ciebie, więc mogłam ją podziwiać "na żywo" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taki minimalizm :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste i piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto i szybko ale bardzo efektownie, Brawo !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ciekawy efekt Ulo!!! Rewelacyjne, bladzi mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W prostocie ich cała uroda. Bo są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki proste ale jakie efektowne, są prześliczne. Pozdrawiam srdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartek nie wysyłam ale zrobiłam. Będą na przyszły rok. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki Ulko.:) Dziękuję za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyciły mnie te bazy w kropki- super karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste ale jakie zachwycające:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Te złote elementy mnie zainspirowały i jedna kartka ze złotem na bazie craft poleciała do teściów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...