Przeprowadzka

 Kochani obserwatorzy, komentatorzy i zaglądacze!

Po raz trzeci już niestety przenosimy bloga na inny adres. Mamy nadzieję, że to ostatni raz, bo drugi blog współistnieje od jakiegoś czasu i wszsytko działa bez zarzutu.

Jak to się mówi do trzech razy sztuka! 

I to jest właśnie ten trzeci raz. 

Od dzisiaj wszystkie posty będą pojawiać się na 

https://tworczaprzekier.blogspot.com/

Powoli przeniesiemy tam naszą szatę graficzną.

Te konkursy, które tutaj zostały ogłoszone - tutaj do zakończenia działają żabki do linkowania - w sumie dotyczy to konkursu grudniowego i pracowni 2020.

Przepraszamy za utrudnienia i mam nadzieję, że po raz ostatni przyjdziecie do nas pod nowy adres.

Dziękujemy za to, że z nami jesteście i cały czas nas wspieracie!

Życzymy Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku,

dobroci, serdeczności i miłości od ludzi

oraz powrotu do normalności.


***

Dziewczyny, które miały problem z dodaniem nas do listy czytelniczej - proszę spróbujcie jeszcze raz - powinno się udać. Znalazłyśmy przyczycznę.

13 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę dodać tej nowej strony do obserwowanych blogów. Pojawia mi się komunikat: "Nie można wykryć kanału dla tego adresu URL".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jesteś w obserwatorach :)

      Usuń
    2. Wiem, Ulciu. Ale mi chodzi o to, że nie mogę dodać strony do tego bocznego paska na blogu, gdzie mam listę ulubionych blogów. I co gorsza, jak wchodzę przez bloggera na listę czytelniczą, to też ani śladu Waszej strony:(

      Usuń
    3. Ja dzisiaj bez problemu dodałam. Wiem, że jakieś problemy z bloggerem były i wiele funkcji nie działało...

      Usuń
    4. Nie można dodać dwa razy. Jesli zaobserwowałaś to blog z automatu jest obserwowany i pojawia się na liście czytelniczej, jeśli próbjesz go dodatkowo dodać do listy na pasku to tak się dzieje, bo dwa razy dodajesz ten sam adres - ... nistety bloger wtedy się sypie... właśnie zrobiłam sobie to samo...

      Usuń
    5. Ulcia zrobiłam eksperyment: usunęłam się z obserwatorów i próbowałam dodać stronę do paska bocznego - nic z tego. Dodałam się z powrotem do obserwatorów i zajrzałam do listy czytelniczej - też nic z tego:(

      Usuń
    6. Małgosiu, ja dodałam się jako obserwtor w gażecie i mi wszsytko działało. Jak przeczytalam, że Tobie nie działa i że próbowałaś dodać i nie masz to spróbowałam dodać u siebie do listy czytelniczej i od tamtej pory mi sie popsuło i nie działa mi jak Tobie. Nie wiem jak to naprawić.

      Usuń
  2. no to trzeba brać swoje manele i się przenieść. Powodzenia w nowym miejscu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie można dodać nowej strony do obserwowanych blogów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno się bez problemu dać, dziewczyny dodają się do obserwatorów...

      Usuń
  4. Juz sie tez przeprowadzilam, dodalam blog do obserwowanych stron, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) powodzenia w nowym miejscu zatem !:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...