INSPIRACJE Z ITD COLLECTION - Skrzynka na drobiazgi

Witajcie Kochani.
Nadszedł czas na moją pierwszą inspirację w ramach DT Świrów Rękodzieła. Pomysłów miałam kilka, ostatecznie postawiłam na drewniane pudełko, które opaliłam palnikiem gazowym, następnie mocno wyszczotkowałam i zabejcowałam. Wierzch ozdobiłam papierem do decoupage od ITD Collection. Następnie zastosowałam preparat do spękań dwuskładnikowy, a w spękania wtarłam złoty proszek. Na koniec całość lekko przetarłam patyną, która uwydatniła słoje drewna i zabezpieczyła całość.






Mam nadzieję, że Was zainspirowałam do stworzenia fajnego pudełeczka na drobiazgi.

Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Piękna skrzyneczka. Zawsze podobał mi się decoupage, nawet zrobiłam kilka prac. Niestety to nie moja bajka, pozostaję przy podziwianiu pięknych prac innych osób. Mogę sobie do nich powzdychać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta skrzynka.Bardzo fajnie wyglądają te spękania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna skrzyneczka, cudowne spękania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wspaniałe spękania- rewelacyjnie zrobiłąś tę skrzyneczkę , podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita skrzyneczka! Piękna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...