Ślubny komplet.

Witajcie Kochani  :)

Dziś przychodzę do Was ze swoją pierwszą inspiracją w ramach DT Świrów Rękodzieła.
Jest mi ogromnie miło, że zostałam zaproszona do tak utalentowanego grona i mogę 
się z Wami dzielić swoimi pracami. Mam ogromną  nadzieję, że uda mi się choć trochę 
Was zainspirować  :) Dziś chciałabym Wam pokazać ślubny komplet.

Ostatnio tworzę sporo pamiątek ślubnych i zawsze staram się, by były one
 oryginalne i wyjątkowe. Jako miłośniczka form 3D, często właśnie robię 
rzeczy przestrzenne. Oprócz zwykłej, ślubnej kartki warto pomyśleć 
o jakimś dodatku, który będzie miłym zaskoczeniem dla młodej pary. 
Taki balon jest bardzo prosty do wykonania i uwierzcie mi, nie trzeba mieć żadnych 
większych  umiejętności. Jeżeli zachcecie to stworzę dla Was tutorial krok po kroku, 
jak taki uroczy, ślubny komplet wykonać.  Dajcie znać w komentarzu, czy macie ochotę:)
Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja przypadła Wam do gustu .
Przypominam o wakacyjnym konkursie, który trwa do 16.08 a jego tematem
przewodnim są muszelki :) Działajcie koniecznie, czekają na Was wspaniałe nagrody
od naszych drogich sponsorów Itd Collection, Kokonki, korallo.pl oraz Kamieniuszki.

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Kasia

13 komentarzy:

  1. Piękny komplet, jestem pewna że każda para młoda byłaby zachwycona taką pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycający komplet. Tez bym chciała taki dostać :) Cudowna pamiątka, i ogrom włożonej pracy, brawo Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, same piekności nam tu pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet niezwykły i bardzo oryginalny. Świetna pamiątka dla nowożeńców. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet niezwykły i bardzo oryginalny. Super pamiątka dla nowożeńców ale ta forma może być też dobra na inne okazje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna forma, ciekawa i piękna pamiątka ślubna

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu przepiękna inspiracja . Taka radosna . Uwielbiam motywy różane. A kursik na balon zrób koniecznie bo bardzo ciekawa forma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczny komplecik Kasiu w ślicznych kolorkach, a ilość detali i kompozycja zachwyca!:)
    CUDO zmajstrowałaś 😍
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny komplet. Karteczka śliczna, ale tym balonem jestem oczarowana. Uwielbiam różne przestrzenne i niestandardowe formy, który są miniaturą domków, pojazdów czy właśnie balonów. Chętnie zobaczę taki kurs :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplecik, chetnie bym skorzystala z tutorialu na balonik, bo mozna go wykorzystac robiac upominek na rozne okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny komplet Kasiu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurs na balon Kasiu bardzo kcemy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...