Inspiracja - dziewczęcy notesik

Witajcie!

Pomysł na moją inspirację dla Studia75 pojawił się jakby mimochodem - zamawiając produkty w sklepie, po przekroczeniu 50zł znalazłam możliwość dodania darmowego produktu. Propozycji było kilka, jednak ja uwielbiam notesiki i od razu dorzuciłam do zakupów.

Notesik jest świetną bazą, czekającą tylko na ozdobienie. W dodatku ma w środku piękne karteczki, które wymusiły kwiatowe akcenty. Poszłam jednak dalej i przy użyciu wykrojnika komunijnej dziewczynki (nóżki z innego wykrojnika) stworzyłam taki typowo dziewczęcy, delikatny notesik na zapiski.



Notesik możecie kupić tutaj ,ale pamiętajcie, że można mieć go też za darmo.
Te śliczne papiery to również produkt studia75 - tutaj
Napis znajdował się na dodatkowym papierku dołączonym do notesu.

Taki notesik to niby drobiazg, ale...każdemu się przyda! Buziaki!



24 komentarze:

  1. Śliczny notesik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesik to zawsze fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny notesik! Będzie towarzyszył jakiejś małej albo dużej damie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Notesik jak kieszonka z koronkowa klapką na guziczek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś, wiem że wracają pamiętniki, notesiki i dziewczyny poszukują je

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słodko :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny notesik. A Studio75 mam stacjonarnie kilka kroków od swojego bloku i pewnie pojawię się tam, aby go zakupić do ozdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fantastyczny notesik, bardzo mi się spodobał, no cudowny!!!! :) Pozdrawiam mocno. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki niby drobiazg a ile radości może sprawić. Mnie się bardzo podoba.
    Ostatnio zastanawiałam się po co kupiłam wykrojnik komunijnej dziewczynki a tu prosze, nie musi być komunijna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu notesik pierwsza klasa!
    Podoba mi się w każdym szczególe i jestem pewna że zachwyci swoją
    nową właścicielkę:)
    Brawo TY <3
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu, stworzyłaś urocze cacuszko. I te papiery...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny notesik, subtelny i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powstał notesik pierwsza klasa. Ja niedawno dostałam notesik w prezencie pięknie ozdobiony i cieszyłam się jak dziecko. Z Twojego podarunku też będzie właścicielka na pewno zadowolona - w to nie wątpię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo urokliwy notesik, fajny pomysł na prezent dla dziewczynki :) Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  15. No jest bomba, brawo brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny i bardzo romantyczny notesik 🌷

    OdpowiedzUsuń
  17. Notesik jest fantastyczny! Taki w sam raz dla dziewczynki :) Świetna inspracja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy :) na bank ucieszy obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewcia, śliczny notesik! Oczywiście każdy lubi gratisy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny notesik :-) Dużo radości będzie miała nowa właścicielka :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...