Kokonki.pl : kokonek Rings 724

Kokonki.pl : kokonek Rings 724


Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Kokonek Rings ze sklepu www.kokonki.pl . Motki Rings mamy do kupienia tutaj: https://kokonki.pl/pl/c/KOKONKI-Rings/528 Są one akrylowe, składają się z trzech nitek, mają 1500m. Przejścia kolorów są jak to w kokonkach nitka po nitce. Do wyboru jest wiele cudownych zestawów, a wysyłka w 48h ;) Czy to nie wspaniale?


1500m daje nam spory wybór tego co możemy zrobić. U mnie padło na okrągła chustę, bo jeszcze takiej nie robiłam. Wybrałam SisLove Half-Circle by Joanna Grzelak. W teorii wystarcza ok 1300m i szydełko 3,5mm. Postanowiłą\am zatem robić szydełkiem 4,0. Pierwszy raz postanowiłam tak nie ściskać pracy i okazało się, że przy 1500m wystarczy na zakończenie numer 1 (do 2 lub 3 by mi motka zabrakło a miało jeszcze zostać ;) ).





Po ukończeniu chusta ma 193/63cm, więc jest dość spora. Wzór jest wg mnie piękny, a Wam się podoba? Dodatkowo kolory przechodzą bardzo łagodnie - kocham takie zestawy.



17 komentarzy:

  1. Fany pomysł w ogóle na chustę półokrągła. Przeważnie widzę w kształcie trójkąta. I kolor taki delikatny. Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te chusty. Rzeczywiście nitki wspaniałe bo pozwalają na tworzenie tak pięknych rzeczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny zestaw kolorystyczny , takie pastele w sam raz na lato. Nie robiłam jeszcze chusty na okrągło, do tego ta długość... chyba bym to dziergała z rok. Ale wzór jest extra. Też mam to do siebie że robię strasznie ciasno i pewnie by mi brakło na wykończenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys w końcu sie na taki "rozrzucę" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ile pracy !
    Chusta prezentuje się wspaniale 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta, coś dla mojej szydełkowej duszy. Sislove już robiłam tyle, że trójkątną i w wersji skróconej. Jeśli czas pozwoli to pewnie skuszę się na półokrągłą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna chusta w pięknych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta i kolorystycznie, wzorkiem i kształtem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za miłe wpisy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta naprawdę rewelacyjna, delikatna i bardzo interesująca. Niby niewiele a jaki efekt

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatne kolorki,fajnie wygląda taka chusta:) Też jeszcze nie robiłam półokrągłej

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...