Gościnna projektanka maja 2020

Dzień dobry :)

Dzisiaj na naszym blogu gościmy kolejną kreatywną osobę. Zobaczcie do ciekawego przygotowała dla nas Mireczka :)





Witajcie

Mam na imię Mirka. W świecie blogowym istnieję jako mirosek.

Moje hobby nie ma granic a konkretnie to ledwo mieszczę się z tym wszystkim w mieszkaniu.

Szydełko, hafty wszelkiego rodzaju, frywolitka, druty, szycie na maszynie, zabawy ze wstążką, scrapbooking i mixmedia, quilling, papierowa wiklina i recykling. Bazgrolę (zentagle) podczas rozmów telefonicznych). Dodatkowo mam kota na punkcie kotów :)

W 2013 r. założyłam bloga, przy okazji poznałam mnóstwo nowych,

kreatywnych osób dzięki którym ciągle uczę się czegoś nowego.

Oto kilka moich prac




W ramach gościnnych występów otrzymałam od ekipy "Świry rekodzieła" zestaw nr 4 czyli quillig.

Z otrzymanych produktów przygotowałam dla Was takie inspiracje.









Bardzo dziękuję ekipie "Świry rękodzieła" za możliwość przetestowania powyższego zestawu. Te kolorowe paseczki są bardzo energetyczne, dają dużo radości.

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga.


Mireczka-mirosek

***
Wow! Jesteś wszechstronnie uzdolnioną osobą! Tworzysz wspaniałe prace.
Dziękujemy za Twój cudowny występ i inspiracje dla nas.
Zapraszamy do udziału w naszych zabawach i konkursach.

25 komentarzy:

  1. Ale piękne prace, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wszechstronnie uzdolniona z Ciebie osoba. Wspaniałe prace wykonujesz. Zaraz zerknę na bloga zobaczyć resztę <3 Inspiracje też ciekawe. W quillig jeszcze się nie bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace tworzysz! Quilling wychodzi Ci rewelacyjnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, biżuteria śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam! Karteczki, obrazeczki wykonane tą metodą już widziałam, ale biżuterię pierwszy raz:) cudnie się prezentuje<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka robisz z tych paseczków - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow, niesamowite są te papierowe kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie mi szczęka opadła, zwłaszcza na widok kartek i tych brązowych kolczyków. Kiedyś liznęłam trochę quillingu, znam podstawy, mam podstawowy sprzęt i co... brakuje czasu i chęci. A przecież ta kartki są niezwykle proste do zrobienia a urocze. Dziękuję za te inspiracje i gratuluję talentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające prace. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszymy się bardzo, że mogliśmy Cię gościć na naszym blogu, prace z zestawu wyszły pięknie, a Twoja twórczość zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace, jestem pełen podziwu... Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo Mirka! Znamy się już od dawna i zawsze podziwiam Twoje prace!
    Pozdrawiam serdecznie Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome! ❤️❤️❤️ Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Fantastyczne prace! I tak różnorodne!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega inspiracje, zwłaszcza kolczyki. Paski do quillingu mam, igłę mam. Czas zrobić z nich użytek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prace, kogut wymiata. Karteczki śliczne, urocze i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo miło Ciebie bliżej poznać:)). Przepięknie tworzysz, a prace z quillingu to dech zapierają! Cudowne. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochani dziękuję wszystkim za ciepłe słowa :)
    A ekipie "Świry rękodzieła" za możliwość zaprezentowania swojej twórczości na Waszym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O raju jakie cuda!!! Przesliczne prace, kolory niezwykle i energetyczne ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mireczko jakie piękne kręcone prace :) Śliczności Zdolna Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje prace Mirko są fantastyczne, tym bardziej podziwiam te "pokręcone paseczki" jak również mixmedia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tworzysz dzieła sztuki, jesteś na maksa kreatywna. Kogut mnie rozkochał w sobie. Piękna kobieto, tworzysz dzieła sztuki, cuda prawdziwe!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prace! Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...