Co mi w duszy gra - Inspiracja ITD Collection

Hej Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z dwiema zupełnie różnymi pracami. Obie chodziły za mną już od pewnego czasu :) Obie w technice mixed mediów i obie z użyciem pięknych papierów od TD Collection. 

Pierwsza, z mocnymi kolorami, czyli coś w moim stylu! Jak tylko zobaczyłam papier z tymi kwiatami, to już wiedziałam co z niego będzie. Trochę odlewów, farb, kwiatów z papieru i jest:)




uzyłam:


Druga praca powstała podczas zabawy szablonem od ITD Collection i embossingiem. Oczywiście papier też od nich! Cudowny, prawda? :)
Pracę tą nazwałam, drugie oblicze kobiety :)





użyłam:


Pokażę Wam jeszcze lusterko, jakie robiliśmy na warsztatach online na fb, na początku maja na grupie Razem z ITD Collection. Film jest oczywiście cały czas dostępny :)






Mój ulubiony papier z kolekcji Kamieni - Lazuryt

Miłego dnia ;*













30 komentarzy:

  1. Podziwiam szczegóły prac. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności tworzysz, jesteś Mistrzynią! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Obłędne prace! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz niesamowite prace ale lusterkiem jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta cudnie jest choć to LO wg mnie najlepsze. Mix media nadal mi niedostępne , ale nadal lubię je podziwiać. Brawo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do LO to mu daleko, bo jeszcze nie miałam odwagi spróbować, ale taka rameczka na zdjęcie w moich kolorach jest ok:)

      Usuń
  6. Od razu widac co Ci w duszy gra :) Pierwsza praca najbardziej mi się spodobałam, choc już nie raz pisałam w różnych miejscach, że takich nie robię, bo to nie moje klimaty. Ja wolę rzeczy delikatne, kolory pastelowe itd... Ale zawsze wi wciąz niezmiennie oglądam i podziwiam tego typu prace co dziś u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwariowane kolory to ja. Chociaż lubię bardzo czerń, a ostatnio czerwień i turkus:)

      Usuń
  7. Rewelacyjne prace! Lusterko rządzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś, niesamowite są Twoje prace, jest w nich tyle magii i artyzmu. Pierwsza to moja faworytka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, cudonie je tworzysz.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i oryginalne są Twoje prace.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace. Ta pierwsza taka energetyczna dzięki kolorom a ta druga pełna tajemniczości. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Energia to cała ja :D fajnie, że udało się to przekazać:)

      Usuń
  12. Wszystkie prace są cudne ale pierwsza, to mój numer jeden :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Martusia! Pięknie Ci w duszy gra! Choć widzę, że raz romantycznie a raz jakby mrocznie ;-D Nie mogę od żałowac, że lusterka nie miałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow cudne prace !!! Pierwsza rewelacyjnie współgra ze zdjęciem i szalowe kolory ma:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...