Sal z Marią Brovko - maj/czerwiec 2020

Witajcie!
Cudne kwieciste pisanki i króliki powstały, więc pora na nowy wzór Marii Brovko. Tym razem jest to mały piesek :)


I brought you the spring
 Мария Бровко / Maria Brovko 
Rozmiar w krzyżykach - 54x62
Rozmiar aida 14ct - 10x11cm
23 kolorów - wzór na DMC
konury - 4 kolory DMC
frenchknot - 2 kolory DMC

Termin 
03.05.2020 - 30.06.2020
Wykonane hafty należy zalinkować do żaby.

Zasady zabawy Tutaj

***
Sponsorzy:
sklep Igiełka MB - nagrody rzeczowe
Teresa Macek - nagroda rzeczowa



Uroczy jest ten piesek, prawda?


41 komentarzy:

  1. Słodziak z tego piesia :-)
    Poproszę o wzór :-)
    ks1974@wp.pl
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście z miłą chęcią piszę się na kolejny wzór :)
    lidia23@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością wyhaftuję kolejny wzór, psiak jest słodki. Poproszę o schemat: brzydula13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór mam więc mogę zaczynać :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak :)
    poproszE - gadzinaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę o wzór :)
    ewagawlik25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dołączam :-)
    istre@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziak :) poproszę o wzór wanda.borys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak taki piesek. Ja jako osoba nie haftująca tylko podziwiam wzory i wykonane hafty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, przepiękny i ta przyniesiona wiosna :-)
    Oczywiście, że poproszę o wzór: klimju917@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziak jest, ale zdecydowanie muszę odpocząć od wzorów. M. Bravko, więc ty razem pozostaje obserwatorem.
    Powodzenia dziewczyny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę na haftytiny@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft 50 na 60 xxx i ponad 20 kolorów? Cała Maria :D piesio przeuroczy
    poproszę ten wzór Ulu na mail aniq.klim@gmail.com
    Muszę spr czy mam wszystkie kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny
    poproszę mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przesłodki. Mam ostatnio problem z ręką, ale tak pokochałam wzory Marii, że nie mogę się im oprzeć. Termin długi, więc pewno dam radę.Poproszę o wzór: krzyzykdokrzyzyka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo majowy ten psiak :), poproszę o wzór : marta.april79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie dostałam wzoru na maila...

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny psiak.
    Poproszę wzór wstrzelczyk84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety d o mnie również nie dotarł @ ze wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie miałam kolorów by wyszyć jajo, wyszyłam tylko zająca. Jeśli to nie przeszkadza, to poproszę o wzór - b.piasecka@op.pl
    Wzór pieska uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ale jeden był do wyboru wzór :) ja wysyłałam Wam dwa, bo tak mi łatwiej było :)

      Usuń
  21. Wzór wysłany, sprawdżcie proszę czy wszsycy otrzymali, niektóre z Was być może otrzymają podwójnie. Wysłałam jeszcze raz do wszsytkich, którzy do tej pory wyrazili chęć

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny wiosenny obrazek :)
    Proszę o wysłanie wzoru: ajag1977@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  23. O, jeju, toż to słynny Pieseł z memów! :D Uwielbiam go! <3
    Niestety z haftem się nie polubiłam (jeszcze?), ale wzór wygląda uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, a ja myślałam, że to jest lis z nadwagą haha.

    Piesek jest śliczny i już wiem komu go sprezentuję, poproszę o wzór :).
    amma(małpa)poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również się piszę :) Poproszę o wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo urokliwy wzorek. Jeśli mogę już wzór to mój mail joasia04@o2.pl :) chętnie się zabiorę do przygotowania materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo wiosenny piesek :) Poproszę o wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poprosze i ja
    baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Poproszę wzór: mon.gawrys@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam Ulu, czy mogę jeszcze się dołączyć i prosić wzór malowanieigla@gmail.com. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...