Szkatułka i czekoladownik dla mamy - inspiracja dla Studio75

Cześć!

Dziś mam dla Was podwójną inspirację: szkatułkę i czekoladownik. W związku z tym, że za dwa dni Dzień Mamy, to pomyślałam sobie, że może szukacie pomysłu na upominek.

Czekoladownik wykonałam na samodzielnie przygotowanej bazie, a do jego ozdobienia użyłam pięknych papierów z kolekcji "Cudowny dzień". Piękne papiery w pastelowych, kobiecych kolorach pomogły mi stworzyć delikatny i romantyczny czekoladownik. Pomocne okazały się kwiaty ułożone na kształt serca oraz liście, które wycięłam z arkusza wycinanek - idealnie pasują do całości i pomogły mi stworzyć bogata kompozycję. Dodałam trochę kwiatów, tekturek, napis, kilka kryształków i upominek gotowy. No, prawie, bo jeszcze trzeba go zapełnić czymś słodkim 😉








Drugą moją propozycją jest szkatułka. Wieczko ozdobiłam papierem ryżowym ITD Collection z kolekcji "Kraina lodowej porcelany". Do pomalowania szkatułki użyłam akrylowej farby hybrydowej w kolorze "Lagunowy niebieski". Z farbą pracowało mi się doskonale. Idealne krycie pozwoliło mi na użycie jednej warstwy. Farba szybko schnie, ma matową powierzchnię i gładkie wykończenie. Do szkatułki dodałam jeszcze trochę wosków oraz Inki Gold, nieco chlapań, a całość zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem. Ozdobiłam również wewnętrzną stronę wieczka. Lubię dodawać grafiki albo inne dekoracje w środku szkatułki. Na koniec przymocowałam uchwyt, który nieco zmediowałam.






Poniżej znajdziecie linki do użytych przeze mnie materiałów:


Drodzy czytelnicy bloga.

To ostatnia moja inspiracja pod banerem świrowego bloga.
Z końcem maja rozstaję się z ekipą.
Na pewno jednak nadal znajdziecie tutaj wiele pięknych inspiracji i cennych rad.
A jeżeli zechcecie zobaczyć, co się dzieje u mnie, to zapraszam do Pracowni Esme.

Serdecznie Was pozdrawiam,
Kasia


12 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace. Na pewno każda mama byłaby zachwycona takim prezentem.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje, świetne są. Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne delikatne prace :) bardzo mi sie podobaja obie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje, szczególnie szkatułka skradła moje serce.
    Do zobaczenia w innych miejscach blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne <3 zarówno czekoladownik jak i szkatułka. Każda mama byłaby zachwycona z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny czekoladownik, a skrzyneczka skradła moje serce, cudna:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...