Podkładki pod kubki - Kokonki.pl

Witajcie!

W miniony piątek na naszej grupie Świry Rękodzieła Inspirują odbył się live podczas, którego robiłyśmy podkładki pod kubki pod patronatem sklepu kokonki.pl


Miałam kilka propozycji podkładek. Dziewczyny wybrały okrągłą podkładkę i kota, więc podczas livu powstały dwie. Po livie dorobiłam podkładki i tak powstały trzy zestawy.

Podkładki koty powstały z bawełnianego sznurka 5mm by Kokonki w kolorze ciemny szary, który został do mnie przesłany w formie motka 100m. 
W sklepie znajdziecie też inne kolory tego sznurka. Mnie kusi lawenda ;)
Dzięki grubości sznurka wystarczą zaledwie dwa rzędy, aby otrzymać porządaną wielkość podkładki. Podkładki zrobione na szydełku 7mm. Zalecane szydełko 8-12
Sznurek jest dość sztywny i trzeba trochę siły podczas robienia.


Drugi zestaw powstał ze sznurka Macrame Cake 3mm kolor 1002. 

Ten sznurek jest bardzo ciekawy, ponieważ jest mulitkolorowy, więc moje podkładki są kolorowe :)
Sznurek jest w motkach co ułatwia pracę.
Aby podkładki miały podobną wielkość do tych ze sznurka 5mm trzeba wykonać 4 do 5 rzędów.
Sznurek jest miękki i bardzo dobrze się nim robi. Podkładki są bardzo oryginale.
Podkładki zrobione na szydełku  5mm.


Ostatni trzeci komplet powstał ze sznurka Macrame Cotton by Kokonki 2mm w kolorze niebieskim.
Sznurek jest w wygodnych 200 m motkach.
Ten sznurek jest rewelacyjny i bardzo szybko znika z magazynu sklepu.
Trzeba zrobić około 5-6 rzędów. Podkładki zrobione szydełkiem 4 mm.
Bardzo dobrze i szybko robi się takie podkładki. 


Kotki zostaną w domu z wiadomych przyczyn. Niebieskie mają już swoją właścicielkę, a kolorowe czekają na swojego właściciela ;)

Podkładki są naprawdę proste, na naszej grupie powstało już kilka wykonanych przez dziewczyny.
Jest mi z tego powodu niezmiernie miło i cieszę się, kiedy mnie oznaczacie, bo wtedy mogę do Was trafić :)

Zapraszam na czerwcowy live podczas, którego zrobimy koszyk.

 Zapraszam do spróbowania zrobienia własnych podkładek, jak widzicie zarówno kolorystyka, jak i materiał zależą od Waszej kreatywności.
Jestem ciekawa, które Wam się podobają najbardziej.


Pozdrawiam 

14 komentarzy:

  1. Wszystkie są ładniutkie. Ale, że ze 4 dni temu myślałam o tych w kształcie kociego łebka, to na nie wskazuję, jako na te NAJ.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie podkładki są śliczne jednak mnie najbardziej urzekły podkładki koty. Zdecydowanie muszę się nauczyć szydełkować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podkładki szydełkowe potrafię od lat, ale robótki w towarzystwie są dużo przyjemniejsze:) Fajnie wyszły podkładki "kotki". I zdecydowanie wolę robić je z wełenek bawełnianych,czy kordonka. Ze sznurka robiło mi się okropnie.Fakt,że w czasie live miałam jakiś badziew. Zobaczymy jak mi pójdzie z koszykiem. Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W towarzstywie zawsze przyjemniej :) sznurek to trudny technicznie materiał, trzeba się trochę namęczyć. Myślę, że to też kwestia szydełka i techniki. Ja mam ze sznurkiem problem trochę, bo ja z tych ściskających i przy sznurku mam czasem problem z wbiciem szydełka ;)

      Usuń
  4. Najbardziej podoba mi się drugi zestaw podkładek. Nie jestem wielką specjalistką od szydełkowania ale kusi mnie robienie koszyczka, razem z grupą. To jeszcze zdążę zaopatrzyć się w sznurek. Pozdrawiam siepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, podziwiam. Mi się najbardziej spodobał drugi zestaw że sznurka. Jeśli o mnie chodzi to może kiedyś. Póki co oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te podkładki a koszyk to dla mnie nowość i muszę spróbować !Brawo Ula, myślę że wiele osób skorzysta z Twoich porad i filmików na żywo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. podkładki piękne, sznureczek zamówię i przetestuję :) Polecam tez cotton cake!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne! Wszystkie mi się podobają:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) Uwielbiam szydełkowe robótki ze sznurka i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po powrocie do pracy mam niekończące się zaległości w odwiedzinach na blogach, fanpejdżach... Umknęły mi te podkładki. Spróbuję zrobić te kocie, bo są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam ze sa takie kolorowe sznurki, te mieszane... Bardzo ciekawe:) jak ogarnę krzyzykowe prace rozejrze sie za sznurkami :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...