PRACOWNIA 2020 - WYZWANIE NR 3

Cześć!

Zgodnie z zapowiedzią tutaj, kontynuujemy zabawę całoroczna o nazwie "Pracownia 2020". O zasadach zabawy przeczytacie w podanym linku.
Dzisiaj natomiast przedstawiamy Wam trzecią część wyzwania. Pamiętajcie, że do zabawy możecie dołączyć w każdej chwili, do czego bardzo zachęcamy 😊




Wyzwanie nr 3


Waszym zadaniem jest wykonanie wykonanie tablicy inspiracyjnej do swojej pracowni.

Aby ułatwić Wam zrozumienie zadania, to poniżej zamieszczam krótką informację,
co to jest ta tablica i po co się ją robi.

Pomysł bazuje na tzw. vision board. Są to tablice inspiracyjne, które mają pobudzać do kreatywnego życia, do spełniania swoich marzeń, planów i zamierzeń. Taką tablicę tworzy się  po to, aby przed oczami, wciąż gdzieś na wierzchu, mieć to, co dla nas najważniejsze - w najbliższym czasie, w obecnym roku, albo w ogóle w życiu.
Nasze wyzwanie jest luźną interpretacją tego tematu. Nasza tablica ma być inspiracją w pracowni. Gdy brakuje Wam weny, siadacie do biurka, a w głowie pustka, to ta tablica ma być Waszym natchnieniem. Waszym kluczykiem do zakamarków wyobraźni i weny.

Co może się znaleźć na takiej tablicy? Poniżej kilka podpowiedzi:

1. Zdjęcia:
* Twoje ulubione prace (najlepiej również Twojego autorstwa - żeby uniknąć nadmiernego "inspirowania" się )
* zdjęcia z warsztatów, w których brałaś/łeś udział
* loga blogów, z którymi współpracujesz albo które szczególnie lubisz
* kilka banerków za wygranie wyzwań scrapowych
* zdjęcia z przydasiami, których lubisz używać

2. Wydruki kilku Twoich ulubionych schematów kolorystycznych. O tym, jak w prosty sposób przygotować taki schemat możecie przeczytać na blogu u Kasi: Schemat kolorystyczny.

3. Cytaty o kreatywności i twórczości.

4. Ozdobniki i przydasie - taśma washi, koronka, tasiemka, kwiatek, guziczek, perełka, tekturka itp.

5. To, na co masz ochotę

Tablicę można przygotować na kartonie formatu A4, na papierze scrapowym albo na jakimś większym formacie, np. na tablicy korkowej.

A tutaj już inspiracje naszego DT:

Kasia:
Tablica na kartonie A4, a na niej banery z wygranych wyzwań, kilka zdjęć ulubionych przydasiów, zdjęcia z warsztatów, a także kilka zdjęć ulubionych prac. Całość ozdobiona kilkoma kryształkami, kwiatkami akrylowymi, koronką, tekturkami, kwiatkami Wild Orchid Crafts i taśmą washi, a wszystko w ulubionych kolorach.



Marta, zamieściła na swojej tablicy ulubione cytaty, kluczowe słowa, a wszystko oprawiła w swoje ulubione, żywe barwy.


Na wykonanie zadania masz czas do 15.01.2021 r.

Serdecznie zapraszamy do zabawy!



8 komentarzy:

  1. Fajny temat:) Taka tablica powinna wisieć u każdej z nas nad biurkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. To żeście mnie zaskoczyły, jakoś na ten moment nie mam kompletnie pomysłu, ale jak znam siebie kiedyś mnie natchnie :-)
    Fajnie że pokazałyście inspiracje , trochę mi się rozjaśniło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, śliczne tablice.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam taką swoją tablicę już od dawna, ale w trochę innej formie niż Wasza, przy okazji ją pokażę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne inspiracje ;) Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super... akurat nosiłam się z zamiarem zrobienia sobie czegoś tym stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wyzwanie tylko, że ja nie mam biurka ;) i, gdzie takiej tablicy powiesić... Ale na pewno coś wykombinuję :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam troszkę trudne dni, a właściwie to już tygodnie. Może ta tablica pomoże mi je zwalczyć.

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...