Ślubna inspiracja z papierami Studio75

Witajcie!

Spieszę dziś ze ślubnym boxem, który powstał z inspiracji live'em naszej Uli K. :-D

Bazowałam wyłącznie na najnowszych papierach Studia75 - kolekcja Cudowny Dzień.

Muszę przyznać, że częściej tworzę w energetycznych kolorach, ale te papierki zachwyciły mnie od razu. Po pierwsze - uwielbiam koronki, po drugie wyjątkowo spodobały mi się kwiatuszki do wycinania, którymi zawsze możemy wspomóc kompozycję.

Do boxika wykorzystałam też zakupione w Studio75 szkło - zajrzyjcie TUTAJ

Przechodzę do prezentacji :-D







A w środku...


Kwiatuszek na środku to nie tylko ozdoba, pod nim jest pudełeczko, do którego możemy włożyć np. rulonik z gotówką przewiązany wstążeczką







A pudełeczko ze środka hop....:-D(na magnesy- wyjmowane)



Mam nadzieję, że moje pomysły Wam się spodobały:-D
Dodam jeszcze, że te piękniejsze kwiatuszki to prezent od naszej Ulci :-D
Pozdrawiam cieplutko!

Ewa hubka


17 komentarzy:

  1. Piękne i eleganckie pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny box i ta różyczka w środku, i to szkiełko posypane, zachwycona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny box, urocze barwy, takie delikatne. Róża jest wspaniała jakby z kryształkami lodu, genialny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny box ten kwiat to chyba piwonia , piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Te papiery są cudna, a Twój box cieszy oczy, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Kwiatek jest posypany czym? To nie jest cukier?

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper ! koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia jest extra, zdecydowanie muszę wypróbować tą formę boxa .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający box! Kwiat obsypany szkłem wygląda szalenie bajkowo... jak muśnięty rosą o poranku... albo szronem przykryty...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności. Ja jednak pozostaję przy zwykłych prostych kartkach. Jakoś składaki, mapki, boxy i inne takie mnie nie pociągają. Choć nie powiem, raz na ruski rok coś tam czasem zrobię :) Jedynie sztalugi co mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super box, chociaż ja zawsze wycinam te chowane ścianki. I zgadzam się z innymi, że róża jest oszałamiająco piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koroneczka,kwiatuszki i pudrowy róż.. wszystko się pięknie łączy.Bardzo ładny ślubny boxik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne to pudełeczko z niespodzianką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewo bardzo ciekawy box, elegancki i szykowny ! A kwiatki od Uli cudo !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewcia, nie wiem co wygląda bardziej zachwycająco, wieczko boca, czy ten cudowny kwiat w środku i tłuczone szkło <3!

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...