Gościnna projektanka październik

Dzisiaj na naszym blogu gościmy Handmadmilkę.


Cześć nazywam się Milena i mieszkam w Gdyni. Szyciem zajmuje się praktycznie od dziecka. Za druty chwyciłam 1,5 roku temu. Lubię sprawdzać moje umiejętności w każdej dziedzinie i dlatego nie robię jednej rzeczy na drutach tylko dosłownie wszystko co mi do głowy przyjdzie. Postanowiłam pokazywać i sprzedawać moje rękodzieło na instagramie. Na gościnne występy rękodzieła zgłosiłam się, bo chce pokazać, że robienie na drutach to nic trudnego. A na Świry Rękodzieła trafiłam przypadkowo. 



 Handmadmilka od nas otrzymała taki zestaw:
Zestaw 1 - dwie włóczki, druty, igła. Praca może być oczywiście wykonana również szydełkiem.

Zobaczcie co napisała i wyczarowała :)

Dziś chce Wam pokazać czapkę dla dziecka. Czapka niby nic takiego, ale ja w tej czapce robiłam dosłownie wszystko pierwszy raz. Wzór, uszy, sznurki, no i pompon. Mam nadzieję, że spodoba Wam się czapka, którą prezentuje.


Świetną czapkę wyczarowałaś na czarodziejskich drutach Mileno.
Dziękujemy za Twój występ u nas. Miło nam było gościć Cię na naszym blogu.
 Zapraszamy Cię do brania udziału w naszych konkursach i zabawach :)

18 komentarzy:

  1. Piękna czapka ❤ Idealna na nadchodzące, chłodne dni ;) Muszę podjąć kolejną próbę wydziergania czegoś na drutach, może tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało próbuj. Tylko po próbach mi takie cuda zaczęły wychodzić. Zapraszam na mojego instagrama #handmadmilka

      Usuń
  2. Śliczna czapusia , widac, ze się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapraszam na mojego instagrama #handmadmilka

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapraszam na mojego instagrama #handmadmilka

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapraszam na mojego instagrama #handmadmilka

      Usuń
  5. Ja na drutach nie potrafię więc tym bardziej podziwiam Twoja pracę, czapka wyszła świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na drutach ogarniam tylko prawe oczka, ale dla takiej czapki byłabym gotowa nauczyć się więcej :) Jestem absolutnie zakochana w tym wzorze 😍
    Świetna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapraszam na mojego instagrama #handmadmilka

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapraszam na mojego instagrama #handmadmilka

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapraszam na mojego instagrama #handmadmilka

      Usuń
  9. brawo! piękna czapka :) bardzo dziękujemy za współpracę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa pod moją czapeczką. Zapraszam wszystkich po więcej moich cudowności na instagrama #handmadmilka 😘

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...