Tutorial na beadingowe kolczyki z użyciem baz geometrycznych

Bry Kochani!

Chcę Wam dzisiaj przedstawić ciekawy sposób na użycie baz geometrycznych. Tym razem w beadingu. Moim zdaniem, jest to rewelacyjny sposób na wykonanie konturów np. w kolczykach :)




Potrzebne nam będą następujące produkty, które możecie kupić w http://www.korallo.pl/:



Przyklejamy do filcu bazy geometryczne, a  po środku kaboszony, tak aby było jeszcze miejsce na wszycie koralików. Następnie wycinamy kolczyki przy samej bazie.


Wszywamy koraliki, najpierw przy samej bazie, aby zrobić ładną, odznaczającą się rameczkę. Ja wszywałam najpierw dłuższe matsuno, a potem krótsze i na końcu miyuki.

Utworzyłam sobie w miarę powtarzalny wzór ramki.

A środek wyszyłam białymi koralikami matsuno.

Zaczynamy od środka doszywać koraliki myiuki w ilości 21 sztuk, następnie jeden biały matsuno, jeden fioletowy matsuno, jeden biały matsuno, fire polish i piękny mały chwost.


następnie 19 szt myiuki, biały matsuno, jeden fioletowy matsuno, jeden biały matsuno, fire polish i biały matsuno

17 szt myiuki, biały matsuno, jeden fioletowy matsuno, jeden biały matsuno, fire polish i biały matsuno i na końcu 14 itd..

Druga stronę robimy tak samo. Należy pamiętać, aby nie zaciągać nici zbyt mocno, bo nasze indiańce nie będą zbyt równe. Przyklejamy kolczyk do weluru i wycinamy przy naszej bazie.

Po wycięciu, obszywamy naszą pracę murkiem. Jeśli ktoś nie wie jak to zrobić, to zapraszam do tego poradnika.

Tutaj możemy zakończyć, ale ja postanowiłam dodać jeszcze zdobienie na górze.


Z koralików matsuno i fire polish wykonuję murek na górze


Następnie od tyłu doszywam bigiel



Aby go usztywnić, na koniec przechodzę jeszcze nicią przez kuleczkę od bigla, robię za nią supełek i wracam przez nią, wbijając się od spodu pod welur, zakańczam.




A tak prezentują się gotowe indiańce z konturami wykonanymi z baz geometrycznych. A co myślicie o użyciu ich np. w bransoletce? Ciekawi? To już niebawem! :)


Pozdrawiam serdecznie,
Marta




23 komentarze:

  1. Bardzo fajne:) I wszystko dobrze objaśnione!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne kolczyki ,piękna ozdoba :)
    Tylko czy ja dam radę?
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochani za tak miłe komentarze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Jestem z rewizytą 🤗
    Podziwiam ludzi z pasją i zdolnościami artystycznymi😀
    Kolczyki oryginalne ładne. Bransoletka i wisiorek stanowiłyby idealny dodatek 😀
    Pozdrawiam najserdeczniej na kolejne miłe jesienne dni 🏵️🌞☕🍁🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a świetny pomysł z wisiorkiem, bo bransoletka już w planie :)

      Usuń
  5. Nietuzinkowe kolczyki :) Ja bazy geometryczne wykorzystywałam z użyciem ściegu brick stitch :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne kolczyki, pomysłowo i oryginalnie wykonane, takich nie znajdzie sie w sklepie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podziwiam, jak ktoś robi biżuterię - wydaje mi się to niedoogarnięcia. Ale kurs bardzo ładnie wyjaśnia wszystko. Kolczyki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...