Tutorial Dla ITD Collection na szkatułkę w fioletach

Cześć 
Dzisiaj przychodzę do Was z tutorialem na szkatułkę w fioletach na papierze ryżowym od ITD Collection. 


Kiedy otrzymałam papier od ITD Collection rzuciłam okiem i już wiedziałam, że właśnie ten wykorzystam do tej pracy, bo od razu mam na niego pomysł. 

Miałam w pracowni zakupioną kiedyś dawno szkatułkę jednak brakowało tego czegoś by na niej umieścić. Ten papier był idealny. 
Do mojej pracy użyłam szkatułki z MDFu, bazy Woodouts owal, odlewów z żywicy , farb akrylowych, kleju do dequpage oraz wosków i jak już wcześniej wspominałam papieru ryżowego firmy ITD Collection. 


Bazę szkatułki pomalowałam czarnym gesso. Tak samo pomalowałam jedną stronę owalu wraz z brzegami, ponieważ wychodził za zarys mojej szkatułki, a nie chciałam by widać było kolor płyty. 




Następnie pomalowałam gesso także odlewy żywiczne. 


Przymocowałam do szkatułki za pomocą gel medium. 


Drugą stronę owalu pomalowałam białym gesso. 


Owal przykleiłam na szkatułce. 
Elfa wyrwałam z papieru ryżowego. 


Pomalowałam owal klejem do decupage położyłam papier ryżowy i znowu pomalowałam klejem.



Odlewy z żywicy pomalowałam farbami akrylowymi w kolorach podobnych do tych , które widzimy na papierze ryżowym, ale w taki sposób by się mieszały i kolor przechodził jeden przez drugi.  


Wszystkie elementy wysuszyłam nagrzewnicą i przymocowałam za pomocą gel medium. 

Całość prezentuje się tak:)






Papier , którego użyłam znajdziecie tutaj 



Jeśli mój wpis się Wam podobał będę wdzięczna za komentarz. 

Serdecznie pozdrawiam DT Pati



12 komentarzy:

  1. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: UNDERSTAND YOURSELF♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zgrabny tutorial, wszystko jest jasne. A efekt jaki!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie pozostaje nic innego jak tylko takie rzeczy podziwiać u innych, bo sama tą technika się nie zajmuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zacząć , może to ten czas by spróbować?
      Liczę na to ,że jednak spróbujesz swoich sił. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Jesteście Dziewczyny Mistrzyniami w tym co robicie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, oryginalna praca ;* dziękuję za tutorial :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...