Kartka z harmonijką - tutorial

Przygotowałam dla Was tutorial na kartkę z harmonijką, papierki, które wykorzystałam, to papierki Studia 75 - Jagodowy Zagajnik.

Do wykonania kartki potrzebujemy:
- baza kartki 10x14 cm lub baza DL -10x21cm
- papier bazowy - kartka o wymiarze 9,8x20,8cm przy wykorzystaniu formatu DL, jak u mnie
- kartki papieru w innym deseniu lub kolorze 26x11cm - przy formacie DL, przy formacie 10x14 kartka papieru 26x9 cm
- klej
- kwiatki, listki, cekiny sznurek, tiul
- napis
- koronka
- taśma dwustronnie klejąca
- kostka dystansowa
- dziurkacz do zrobienia kwiatków, bądź gotowe kwiatki
- bigownica




Zrobiłam kwiatki dziurkaczem, jeden miałam gotowy, wycięłam listki.


Na bazę przykleiłam za pomocą kostek dystansowych kartkę papieru.


Następnie kartkę papieru o wymiarze 26x11 cm, bigujemy z obu stron kartki, znaczy na całej długości, bigujemy w kolejności: w odległości 2 cm, 3 cm, 5 cm, 6 cm, 8 cm, 9 cm, 11 cm i 12 cm.
To samo robimy z drugiego końca kartki, robimy z tego dwustronna harmonijkę.


Od spodu harmonijkę podklejamy taśmą dwustronnie klejąca:




Przyklejamy wszystkie elementu do kartki, wg własnego pomysłu.


Przyklejamy napis.


Ja dokleiłam jeszcze cekinki, bo akurat je lubię bardzo.


Kartka gotowa, tutaj zbliżenie.

Kartka wykonana z papierów Studia 75
Pokażę Wam jeszcze kartkę 10x14cm, którą wykonałam już jakiś czas temun z wykorzystaniem harmonijki.


Miłej zabawy, przy tworzeniu kartki.
 Mam nadzieję, że kogoś zainspirowałam.
Jeśli ktoś skorzysta z moejgo pomysłu proszę o link do siebie w komentarzu pod tym postem, zajrzę z ciekawością.



15 komentarzy:

  1. Ja czuję się zainspirowana :) Juz jakis czas temu podziwiałam tę harmonijkę na Twoich kartkach - z pewnoscią skorzystam z tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja czuję się zainspirowana. Kartki bardzo ciekawe w formie. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do zainspirowanych, Violu. Kartka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Violu extra ta kartka , brawo, już sobie zapisuje kursik bo mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie sliczne są te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Harmonijka z drugiej kartki, idąca w dół do środka, wygląda rewelacyjnie! Niesamowita inspiracja do wykorzystania ozdoby na dwa sposoby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka wygląda niesamowicie, podziwiam za taki talent. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa propozycja :) dzieki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Viola, super tutorial. Karteczki śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, super przejrzysty tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak obiecałam, karteczka z harmonijką jest: https://jasminowapracownia.pl/2020/06/19/karteczka-z-harmonijka/

    OdpowiedzUsuń
  12. Violu, zrobiłam:)
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2020/06/falbanka.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i ja. Dzięki za fajny pomysł.
    https://panipaniuska.blogspot.com/2020/06/karteluszki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...