KOKONKI.PL - KOSZYK ZE SZNURKA

Witajcie!

Na ostatnim weekendzie robiłyśmy na naszej grupie Świry Rękodzieła Inspirują koszyki ze sznurka.

Prowadząc warsztat pracowałam na sznurku bawełnianym 5 mm od Kokonki.pl
Na livie pokazałam dwa sposoby na zrobienie koszyka - z dnem sznurkowym i gotową bazą.



Pierwszy koszyk zrobiłam razem z dnem ze sznurka w kolorze ciemny szary, szydełkiem 7mm. 
Zalecane szydełko do tego sznurka to 8-12mm, mniejszym da się robić, ale trzeba się nieźle nagimnastykować. Do wykonania takiego koszyka potrzeba tylko dwóch rzeczy: sznurka i szydełka.


Drugi koszyk to wersja prostsza dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z szydełkiem i zdecydowanie szybsza. Dodatkowo potrzeba na nią mniej sznurka.
Na drugą wersję potrzeba: sznurek, szydełko i bazę dna. 
Kokonki mają w swojej ofercie wszsytkie potrzebne rzeczy. Ja drugi koszyk zrobiłam na rewelacyjnym szydełku KnitPro Waves 8mm używając sznurka 5mm w kolorze niebieskim oraz końcówki ciemno szarego.


W sklepie znajdziecie szeroką gamę gotowych baz na dna do koszyków - od okrągłych, przez kwadratowe i prostokątne do bardziej niespotykanych, jak chmurki, kwiatki czy gwiazdki. Bazy możecie kupić z gotowymi motywami nadrukowanymi lub wyciętymi. 


Koszyk powstał z połączenia dwóch kolorów sznurka.
Jeśli chciałby ktoś taki zrobić, a nie wie jak połączyć kolory sznurka to na yt znajdzie krótki film jak to zrobić.

Sznurek sprzedawany jest w rolkach po 100m, taka rolka spokojnie wystarczy na dwa koszyki.

***
Moje koleżanki z zespołu również zrobiły przepiękne koszyki 
Piękny trójkolorowy.

Zrobiła ciemny koszyk z kontrastową kokardką.


Cudny niebieski

Najbardziej dumna jestem z Ewki, która nie robi na szydełku, a zmaga się z nami podczas livów i robi takie cudne rzeczy.
I tutaj do wszytkich, którzy mówią, że chcieliby, a nie potrafią - ZOBACZCIE wystarczy tylko CHCIEĆ, a wszsytko można i SATYSFAKCJA gwarantowana.

Więc jeśli chciałby ktoś spróbować, a ma obawy to służę pomocą :)

***
Za miesiąc spotykamy się z szydełkiem w ręku i będziemy robić kwadraty z bąbelkmai

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. Jakie fajne sa te Wasze koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się fajnie bawiłam na lekcji,choć palce trochę mnie bolały;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koszyczki :-)
    Jak ładnie te kwadraty z bąbelkami wyglądają :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczki są genialne, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Wam wyszły te koszyki. Ubolewam strasznie że mam tyle zaczętych prac i zaparłam się je najpierw skończyć zanim wezmę się za kolejny projekt.. ale czy wytrzymam czas pokaże. Wielkie brawa dla Ewy, jestem pełna podziwu a teraz biegnę do kokonków na zakupy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Koszyk to projekt na jeden wieczór, max. dwa ;)

      Usuń
  6. Koszyczki przepięknie wyszły i bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna robota! Wlasnie szukam sznurka wiec rozejrzę sie w kokonkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne koszyczki. Brawo! Też mam na swoim koncie kilka koszyków. To jest niesamowicie wciągające zajęcie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...