Bransoletka i kolczyki - Korallo_tutorial

Witajcie w ten słoneczny dzień!

Przyszła kolej, abym zaprezentowała swój nowy projekt prostej biżuterii, którą każda z Was może zrobić sama. Jak to w "składaczkach" bywa, najważniejszy jest pomysł oraz produkty, a wykonanie(choć też bardzo ważne) schodzi na drugi plan.

Zgromadziłam produkty ze sklepu Korallo, aby pasowały do pomysłu. Oprócz kamieni potrzeba jeszcze półfabrykatów, chwostów i zawieszek.

Wszystkie użyte produkty znajdziecie TUTAJ

Zaczęłam od bransoletki


Bardzo podobają mi się bransoletki z łącznikami - jak widzicie, wybrałam 3 z fasetowanymi elementami, trzeba zrobić im łączenia: bierzemy szpilkę i nakładamy kamienie. Ja wybrałam sobie 2 małe, jeden duży, przekładka z nałożonej na kółeczko zawieszki i znowu jeden duży, 2 małe.


Dodawałam chwościki




Na powstałe w ten sposób elementy nakładam łączniki, na końcówki z jednej strony zapięcie, a z drugiej kółeczko (u mnie dodatkowo kawałek łańcuszka jako przedłużenie), kolejne elementy łączę ze sobą i powstaje bransoletka.

Do kompletu zrobiłam jeszcze kolczyki.
Na kolczyki szykujemy kamienie, zawieszki, szpilki, bigle i baranki. Zbyt długą szpilkę przycinamy po zrobieniu oczka, łączymy elementy.


Komplecik miał być pastelowy, ale... nie mogłam oprzeć się czerwonemu i granatowemu chwościkowi - uwielbiam je!

A oto efekt końcowy



Mam nadzieję, że powstanie jakiś podobny biżutek - koniecznie pokażcie swoje wersje!






12 komentarzy:

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...