Wakacyjna wymiana ATC - podsumowanie

Cześć!

Jaz zapewne pamiętacie, organizowałyśmy niedawno wymiankę ATC. Wylosowane pary mogliście prześledzić w poprzednim wpisie dotyczącym wymianki. Przypomnę jednak pary również tutaj:

1. EviPassjonatka - MooMikaCard
2. hubka38 - KuferPełenSkarbów
3. Etoile - Ula K.
4. Kasia Esme - Chimera
5. Tesa57 - Barbetka
6. Pasje Violi - Krystyna Lipińska
7. Kasia Esme - Kufer Pełen Skarbów -> dodatkowa para

A poniżej zamieszczam linki do Waszych wymiankowych podsumowań:


Chimera i Kufer Pełen Skarbów nie podsumowały swojej wymianki, więc przestawiam Wam moje zdjęcie kart, jakie dostały ode mnie:

 
oraz, oczywiście, trochę przydasiów 😉

  

 

 

Brak dostępnego opisu zdjęcia. 

 

Brak dostępnego opisu zdjęcia. 


 


Niestety Tesa57i Barbetka nie zamieściły podsumowań, więc nie mogę Wam przedstawić zdjęć z ich wymianki.

Mam nadzieję, że wszyscy doskonale się bawili, a otrzymane przesyłki sprawiły Wam radość. Wypatrujcie uważnie, bo na pewno jeszcze pojawi się niejedna wymianka 😊

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się, wymiana udana, ateciaki stworzyłyście ekstra!😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności, wymianki wspaniałe! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo za zabawę i super wymiankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka, bardzo dziękuję organizatorce i mojej parce, ostatnio mam taką wene, że tworzę te maluszki i tworzę, gdyby ktoś miał chętke na prywatną wymianke proszę o kontakt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo gdy ludzie obdarowują się prezentami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wymiankę i podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego moje się nie wyświetliło :(
    Może teraz.... rychło w czas ;)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1048685348852004&set=pob.100011316459764&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...