Poszukiwana Gościnna Projektantka

Witajcie!

Poszukujemy Gościnnych Projektantek na najbliższy kwartał tj. październik, listopad i grudzień.




Jeśli jesteś osobą kreatywną, lubiącą wyzwania i chciałabyś współpracować z nami to nie czekaj tylko zgłoś się pod tym postem w komentarzu. 
Poniżej prezentujemy zestawy z których chcemy, abyś Ty jako Gościnna Projektantka wykonała inspirację lub tutorial na gościnny występ - od Ciebie zależy czym chcesz się z nami podzielić.


Zestaw 1 (Październik)- dwie włóczki, druty, igła. Praca może być oczywiście wykonana również szydełkiem.

Zestaw 2 (Listopad) - foamiran w kolorze białym, jasnozielonym, ciemnozielonym, dwie bazy kartkowe, pręciki do kwiatków, cekinowe listki, pastele do kolorowania kwiatków.

Zestaw 3 (Grudzień)- zestaw do haftu: zestaw do wykonania królika, baza breloka, kawałek aidy ciemnozielonej, kawałek aidy beżowej, zestaw: książeczka z tamborkiem, tkaniną i nićmi.


Na Twoje zgłoszenie czekamy do 07.10. 2019r. Przy zgłoszeniu w komentarzu wybierz zestaw, z którego chciałaś zrobić inspirację lub tutorial.

Serdecznie zapraszamy!

15 komentarzy:

  1. Kreatywna i lubiąca wyzwania, to jakby o mnie ;) Chociaż czy ja jestem projektantką hmmm?
    Ale, że do grudnia czasu jeszcze sporo, to zgłaszam się do hafciarskich inspiracji (zestaw 3), chociaż wiem, że konkurencja będzie pewnie przeogromna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wykonam inspirację z 2 zestawu :)
    www.facebook.pl/mix.cudow.asi

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla kandydatek ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszukiwana kreatywna lubiąca wyzwania gościnna projektantka 😍❤️😍 Pięknie ujęte słowa i chętnie zaprojektuje coś dla Was z zestawu nr 2
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, ja z mało aktywnych na blogu , ale do współpracy chętna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu się odgrażam że tęsknie za krzyżykowaniem :D dlatego zgłaszam się do zestawu 3go :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wzięłabym udział, ale widzę, że już zgłosiły się projektantki do zestawu nr 2. Uwielbiam kartki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu to, że się ktoś sie zgłosił nie oznacza, że Ty nie możesz :)

      Usuń
  8. Bardzo chętnie spróbuję swoich sił jako Gościnna Projektantka u Was :) Takie wyzwania to ja lubię :) Ja oczywiście wybieram zestaw nr 3 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie skorzystam z projektu nr.1

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętni bym coś stworzyła, wybierając zestaw nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ chętnych , super! Bawcie sie dobrze dziewczyny a ja czekam na rezultaty zabawy :);):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią zobaczę co stworzą dziewczyny. Wprawdzie miałabym ochotę na zestaw 1, ale nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie i nie wiem co z tego by wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze zdążyłam :)
    Chciałabym z zestawu 2 zaprezentować pomysł na poinsecje dla tych, którzy nie mają maszynki i/lub wykrojników.

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...