Gościnne Projektantki wybrane

Witajcie Kochani!

Dziękujemy za tak liczne zgłoszenia. Cieszymy się ogromnie, że coraz więcej osób odwiedza naszego bloga i chce się razem z nami bawić. Dziękujemy Wam również za Waszą kreatywność, pasję i motywowanie nas, abyśmy tworzyli wspólnie coś niepowtarzalnego. Przedstawiamy zatem projektantki na najbliższe miesiące:

Zestaw 1 - Mracikowo

Zestaw 2 - Ania S.

Zestaw 3 - Czarna dama

Zestaw 4 - Mirosek


Zestaw 5 - Fabryka prezentów



Na gościnny występ zapraszam również Ewinkę.

Gościnne Projektantki proszę o kontakt mailowy na adres: swiryrekodziela@gmail.com, aby uzgodnić wszystkie szczegóły gościnnych występów.

Czekamy na Wasze piękne prace <3 p="">



15 komentarzy:

  1. Oj będzie się działo:-) Z ciekawością będę wypatrywać wpisów:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no, no!.Nie mogę się doczekać! Brawo dziewczyny! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje :) Fotki zapowiadają różne tematy i techniki, ij ciekawa jestem co to będzie. Miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O super, bardzo dziękuję za wybranie mnie idę zaraz pisac maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO, bardzo dziękuję za zakwalifikowanie mnie do udziału w tym projekcie, cieszę się bardzo. Już siadam do pisania maila :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia dziewczyny i czekam na Wasze prace.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie popatrzę na tak różnorodne inspiracje :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie popatrzę na tak różnorodne inspiracje :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, gratulacje dla dziewczyn.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, w miarę możliwości mam zamiar brać udział w blogowych wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego tworzenia Dziewczyny i czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :) już piszę pw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja ale się cieszę 🤩🤗 zupełnie się nie spodziewałam 😘😍 jest mi niezmiernie miło Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny mocno trzymam kciuki i pięknych inspiracji życzę:)
    Powodzenia !!! 😊
    A ja z przyjemnością będę zaglądać żeby cieszyć oczy moje .
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) czekam na Wasze prace.

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...