Świr Rękodzieła 2020 - Zasady

Witajcie!

Nowy Rok, a więc i nowa edycja na Świra Rękodzieła, tym razem roku 2020, a wraz z nią nowe zasady :)



Edycja trwa cały rok, co pół roku wybierać będziemy jednego naszego czytelnika, który otrzyma pakiet świrowych gadżetów. Co będzie zawierał? Będzie to niespodzianka, ale nasz świrowy kubeczek i pendriv'a, możecie zobaczyć w starej edycji - tutaj. Oczywiście jeśli już nasze gadżety ktoś posiada, to postaramy się do paczuchy włożyć zupełnie coś innego, aby żaden prezent się Wam nie powtórzył. :) Niespodzianka z pewnością sprawi Wam jeszcze większą radość!

Zasady:
  • W poniższym poście należy zgłosić chęć  udziału w naszej zabawie na tytuł Świra Rękodzieła 2020. 
  • Ze zgłoszonych osób wybrana będzie osoba, która:
  1. ma aktywny blog
  2. bierze udział w naszych konkursach/wyzwaniach (nie musi we wszystkich)
  3. jest aktywnym uczestnikiem naszego bloga, czyli pozostawia po sobie swój ślad w formie komentarza
  4. promuje nas na swoim blogu i/lub fb, przez umieszczanie banerków naszych zabaw (jest to również wymagane w regulaminach naszych wyzwań, czy konkursów).



Harmonogram na rok 2020:
Pierwszy zwycięzca zostanie ogłoszony w czerwcu 2020
Drugi zwycięzca zostanie ogłoszony w grudniu 2020


Nagrody:
Pakiet niespodzianka, zawierający nasze Świrowe Gadżety, oraz banerek:



Zapraszamy do zabawy!

32 komentarze:

  1. Szykuje się świetna zabawa :) rozpoczynam świrowy ogonek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wygrałam w poprzednim roku, a z Wami będę czy tak czy siak bo z Wami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za tak miłe słowa! :) z Wami też jest super, bo jesteśmy tutaj właśnie dla Was

      Usuń
  3. chętnie wezmę udział o ile spełnię wymagania :) - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, kolejna fajna zabawa, zgłaszam się , promować mogę a co bedzie z wyzwaniami to zobaczymy, jeśli będzie coś pod haft :p, bo z karteczkami to sobie nie poradze, a nie mówiąż juz o innych Waszych pracach hi hi, pozdrawiam i lece umieścić banerek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brałam udział w zeszłorocznej zabawie i bawię sie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie mam bloga i co teraz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też będę promować, bo polubiłam Was.
    Z wyzwaniami jest różnie, nie wszystkie ja lubię i nie wszystkie mnie lubią, ale co tam w bawię się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj i wzajemnie, bardzo się cieszymy, że wzbudzamy pozytywne emocje :))))

      Usuń
  8. Oki za chwilę lecę, podepnę banerek i zaczynam z wami zabawię:D

    OdpowiedzUsuń
  9. To może i ja dołączę do zabawy. Zaglądam regularnie choć nie zawsze zostawiam komentarz. W zabawach czasem biorę udział. Banerek porywam i pozdrawiam cały Zespół

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się... na ile dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuję .... banerek już wisi na blogu (teraz dwa banerki) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuję i ja, dołączyć do grona świrów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) jestem ile moge :) miłej zabawy zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. OOOO, jako świr zgłaszam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się ciekawy rok :) Ja jednak stanę z boku i będę podglądać.

    Ps. czy możecie edytować swoją zakładkę w bloggerze? Łatwiej było wskakiwać na stronę, gdyby był link :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...