Pracownia 2019-Wyniki

Witajcie Kochani!



Pora na ogłoszenie wyników naszej Pracowni 2019. Bardzo dziękujemy wszystkim za Wasze zgłoszenia, jest nam niezmiernie miło, że bawicie się z nami w naszych zabawach :)

Wygrywa:

Czarna Dama i Jej bardzo pomysłowy pokój, który jednocześnie jest miejscem mieszkalnym, więc tym większe brawo za piękną organizację i porządek!
Należy przyznać, że ten scraproom jest niezwykły nie tylko pod względem swoich rozmiarów, ale również zawartości jakie posiada. Zwróćcie uwagę zarówno na ilość cudownych przydasi jakie zawiera, ale też ogromną organizację i serce włożone w posegregowanie tych cudów.
Lidzia zaczarowała nas prostotą rozwiązań po, które może sięgnąć każda z nas! 
My  jesteśmy zachwycone, a Wy?

Jeszcze raz gratulujemy i prosimy zwyciężczynię o kontakt na nasz adres e-mail.

A już niebawem, Pracownia 2020 i jej całkiem nowa odsłona, bądźcie czujni! :)


15 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Lidzi, tez podziwiam jej każdy zagospodarowany kawałek scrapowego pokoju i ten porządek. :) brawo, brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, dziewczyny kochane naprawdę nie wierzę... Oglądałam pracownie pozostałych dziewczyn, podziwiałam je i tak zazdrościłam (oczywiście pozytywnie), że nie które z nich mają swoje pomieszczenia na ten cel, to chyba jest marzenie każdej z nas. U mnie niestety nierealne do osiągnięcia więc musiałam sobie radzić jak się da, w ten właśnie sposób który zobaczyłyście. Tym większe jest moje zdziwienie i ogromne zaskoczenie, że wybrałyście właśnie mnie! Dziękuję, z całego serca Wam dziękuję, jesteście cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Dla Lidki! Mnie też się Jej szafa podobała i nawet kupiłam sobie swoją, tylko mniejszą;-)
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Lidzi, która w pełni zasłużyła na wygraną. Jest niesamowicie zorganizowaną dziewczyną, warto się uczyć od najlepszych.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.
    Należało się pierwsze miejsce. Zrobić pracownię w oddzielnym pokoju to nie problem, a wygospodarować miejsce( takie miejsce) to już wyczyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Lidzi!!! Wygrana jak najbardziej zasłużona! Zawsze podziwiam Lidzi zorganizowanie i ład. I zgadzam się z komentarzem Barbaratoja :)). Brawo Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wielkie, widzę, że zaskoczenie spore, ale wygrana się należy. :) Ciężko wygospodarować takie miejsce, szczególnie jak nie ma się miejsca. Bardzo podziwiam za kreatywność. Uważam, że wygrana totalnie zasłużona. Podziwiam i gratuluję bardzo mocno. :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Lidzi. Jak najbardziej zasłużona wygrana. Takiego porządku jak ma Lidzia nigdy mieć nie będę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu gratuluje serdecznie! Ciesze sie z Toba 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję wygranej! Kącik twórczy jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...