Szafeczka-Kamieniczka


Hej Kochani!


Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją szafeczkę, która przeleżała trochę czasu, aż w końcu zmotywowana zabrałam się za jej ozdabianie. :) Od pierwszej chwili wiedziałam, że musza znaleźć się na niej moje ukochane kwiaty - maki. Poszukałam w ITD Collection papieru ryżowego, który podpasuje mi wielkością i oczywiście bez problemu znalazłam. Dodałam murek, używając również ich szablonu. Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi, przykleiłam kołatki, wnętrze szafeczki zrobiłam na "starą izbę". Całość zabezpieczyłam lakierem wodnym półpołysk.









Jak Wam się podoba efekt końcowy? :)


Użyłam:


farby akrylowe również znajdziecie tutaj






Pozdrawiam,
Marta

31 komentarzy:

  1. Ekstra to wyglada zwłaszcza ze maki uwielbiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, jak cudownie ❤ będę oglądać i oglądać 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba,uwielbiam maki i murek tez lubię , więc jak dla mnie jest super. Gratuluje pomysłu i wykonania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, długo myślałam nad tym projektem :)

      Usuń
  4. piękna, [piękna - wykończyłaś idealnie na starą szafkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna szafeczka♥️ Uwielbiam takie stare mury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez piekna, az czuje sie klimat starej epoki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz piękna tą szafeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa, po prostu rewelacja!!! Super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł i wykonanie! Też uwielbiam maki, ich żywy, intensywny kolor :) Ciekawe co będzie w środku: ) Pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ta czerwień i czerń, też uwielbiam :)

      Usuń
    2. ps. jeszcze myślę co będzie w środku, aktualnie jeszcze nawet nie wisi na ścianie :D

      Usuń
  10. Zachwycająca praca!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie zaszalałaś Martuś 😊
    Kamieniczka jak malowana, brawo!
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌷😊

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...