Ślub z lawendą

Witajcie :)

Miałam przyjemność wykonać pudełko na pamiątki ze ślubu, które było jednocześnie preznetem od koleżanek Panny Młodej.
Użyłam  papierów z lawendą od Craft O'Clock, ponieważ Panna Młoda lubi lawednę.
Tekturka z napisem od Laserowe Love.



Do kompletu dorobiłam kartkę w formacie DL na bazie tłoczonej od ITD Collection z użyciem tych samych papierów i kwiatów co na pudełku.


Materiały na kartkę i pudełko kupiłam w Studio75.pl
Tak sobie myślę, że też sobie zrobię takie pudełko na moje ponad dwudziestoletnie kartki, które przez te wszsytkie lata leżą sobie luzem w szafce i czasem się z niej wysypią...
Podoba Wam się taki pomysł na prezent?
Co trzymałbyście w takim ślubnym pudełku?

Miłego weekendu Wam życzę

12 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko i kartka Ja wszystkie swoje kartki ślubne mam wklejone w albumie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko. Świetna pamiątka. Panna młoda na pewno będzie zadowolona. Ja mam pudełko które jeszcze zrobiłam sobie jako nastolatka. Oczywiście nie jest takie ładne jak Twoje. I trzymam w nim swoje listy które dostałam za młodu i kartki przywiezione z podróży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny komplet, moje barwy. Jest bardzo romantycznie i nastrojowo. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny duet!!! Bardzo wszieczny zwłaszcza ze względu na lawendę :)
    My mamy większe pudło ze wszystkimi pamiątkami luźnymi, laurkami od dzieci, kartkami urodzinowymi .... Każde z dzieci ma swoje pudło na skarby ze chrzcin, komunii, urodzin.... To fajne moc gdzie przechowywać takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula jest extra , w sam raz na pamiątkowe kartki, a kolorystyka choć nie tak oczywista jest świetna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw wykonałaś.Uwielbiam taką kolorystykę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplecik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplecik i te kolory, romantyczny i elegancki zarazem. Takie pudelko przydaloby mi sie na moje pocztowki, ktore trzymam juz pol wieku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pudełeczko i karteczka. Na pudełku kompozycja wymiata! Co bym trzymała, zapewne wszelkie pamiątki ze ślubu, album, może kartki od gości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim pięknym pudełeczku to tylko skarby najważniejsze i najpiękniejsze schować!😊
    Śliczny komplecik w cudnym kolorze!
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko cudny komplet stworzyłaś :).

    Myślę, że najwyższa pora żebyś i Ty takie pudełko miała ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne pudełko. Jestem zachwycona Twoimi pracami!

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...