W morskiej głębinie.

Witajcie Kochani :)

Dziś przypada dzień mojej kolejnej już inspiracji na tym wspaniałym blogu.
Ostatnim razem pokazywałam Wam swój przestrzenny, scrapbookingowy balon,
tym razem jednak będą klimaty wyszywane. Ogromnie lubię wykorzystywać swoje
krzyżyki w nietypowy sposób i taka też będzie moja dzisiejsza inspiracja :)

Kiedy kupiłam w Ikei szklaną kopułkę, od razu wiedziałam co w niej mieszczę.
Schemat syrenki pochodzi z firmy Soda i zawiera cztery piękne , podmorskie panny.
Na dnie kopułki z chrobotka i innych drobiazgów, wykonałam morskie dno.
Sama syrenka jest umocowana na druciku i oczywiście przyklejona do spodu.

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja się Wam spodobała :)
Pozdrawiam Was serdecznie życząc cudownej niedzieli.

Kasia



25 komentarzy:

  1. Prześliczna syrenka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się zachwycałam na Twoim blogu Kasiu, ale powtórzę raz jeszcze 😊
    Zachwycająca praca pełna bajecznych kolorów, a kunszt wykonania wprawia mnie w osłupienie!👏😍
    Pozdrawiam i trwam w zachwycie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kochana za te miłe słowa 😘😘🌹

      Usuń
  3. Kasiu! Obłędna praca! Idę pozachwycać sie jeszcze na Twoim blogu :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dekoracja.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podejście do tematyki podwodnego świata :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ogromnie dziękuję za miłe słowa 😁🌷😘

      Usuń
  6. Przepiękna praca :) a ten hafcik jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, cudowna inspiracja! Ten piekny hat, rozgwiazda we włosach no i cóż za "podest"! Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna praca! Połączenie xxx z innymi elementami- bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam hafcik jest cudny, a zrobienie z niego przestrzennej dekoracji to super pomysł :)Ja bym wsadziła do szklanej kuli, jeszcze jakiejś rybki w takim styl i bym miała akwarium :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...