Kartka spinner - tutorial

 Witajcie!

Dziś chciałabym zaprezentować karteczkę, która daje dużo radości , a  nie jest trudna do zrobienia.

Najlepiej byłoby posiadać specjalne dwustronne stemple, ale jest na to sposób. Pokażę Wam, jak ja radzę sobie z brakiem takich stempli.

Odbijam 2 razy obrazek- jeden porządnie, bo to będzie nasz główny element kartki, drugi- słabiutko, bo to tylko kształt do zrobienia "tyłu" postaci.


Wycinam ten słabiej odbity, przykładam na szybę i próbuję narysować tył, uwzględniając to, co widać z przodu. Nie jest to łatwe jak dla mnie, ale....ołówek, gumka i w końcu wychodzi :-D.


Potem kolorowanie i wycinanie



Jak przygotować kartkę? Wybieram bazę i docinam do niej górę, następnie za pomocą wykrojnika wycinam owal- figurka musi się swobodnie obracać, a więc owal dobieramy odpowiednio duży.


Uwaga- jeśli ktoś nie ma wykrojników nic się nie dzieje. Na naszej dodatkowej kartce, która będzie przyklejona na bazie, rysujemy owal lub koło przy użyciu dostępnego narzędzia(szklanka, cyrkiel), wbijamy nożyczki delikatnie w środek i pomału docinamy do narysowanego kształtu. Kiedy mamy już przód z wyciętą dziurą, przykładamy do bazy kartki i przy pomocy ołówka odrysowujemy identyczny kształt- wycinamy tak samo jak poprzednio.

Góra kartki może być z ozdobnego, gotowego papieru scrapowego, ja(jak potem zobaczycie) zrobiłam zimowe tło za pomocą distressów.
Teraz czas na przyklejenie nitki. Ponieważ góra jest zawsze ciut mniejsza od bazy, to na niej od tyłu mocujemy nitkę- ja używam taśmy dwustronnej.(robię to 2 razy- spód i góra)




Następnie na środku tej nitki musimy przykleić wyciętą postać. Najpierw jedną stronę, a potem drugą- nitka musi znajdować się pomiędzy tymi dwoma obrazkami.


Następnie przyklejamy gotową część wierzchnią na bazę- uwaga, trzeba równo przykleić obie części, żeby ładnie wyglądało. Teraz wystarczy ozdobić bazę- ja przykleiłam choinki, bałwanka, uzupełniłam też środek od spodu a życzenia dam na tyle kartki.

Ostatni myk to....."nakręcenie" postaci. Chodzi o to, żeby w jedną stronę poobracać kilkanaście razy naszą postać na nitce i zamknąć. Kiedy w ten sposób włożycie karteczkę do środka, a ktoś ją wyciągnie, to....sami zobaczcie :-D



Zachęcam Was serdecznie! Spróbujcie chociaż raz! Dzieciom na pewno się spodoba! Buźka!

20 komentarzy:

  1. Wow! Rewelacja! Wspaniała kartka z wirującą dziewczynką.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne tło ze śnieżynkami na tej karteczce:-) Piękny i czytelny kursik- dziękuję :-)
    Pozdrawiam serdeczne Świrową Ekipę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że jak stemple - to Ewa :) Piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna jest ta karteczka, kurcze muszę spróbować, jakąś świąteczna Magnolke mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka Ewuniu, takie cuda to tylko Ty.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, ale super. A tył stempelka zrobiłaś po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia genialna !!! Jesteś mega . Sam kursik też Ci wyszedł extra. Dziękuję bardzo. To co prawda nie moja bajka bo ja noga jestem z kolorowania ale fajnie pooglądać i zapamiętać. A nóż kiedyś się przyda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna!!!! A kolorowanie ach... Ewo brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka, i jak zawsze super "pokolorowana" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kursik. Fajnie, że się dzielisz swoimi pomysłami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka Ewa! Powiem że mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartka i świetny kursik.Może mi się uda coś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała sprawa, świetny kurs! Na pewno skorzystam! Przepiękną kartkę zrobiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne to Twoje kolorowanie, żałuję, że nie mam takiej umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za kursik :) Teraz śmiało mogę przystępować do pracy :) Pozdrawiam Ewuniu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatny kursik😍
    Ale nie mogłam.sie skupić 😅 bo dziewczynka jest tak pięknie pokolorowana😍😍😍😍
    Całość cudny 😍

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...