Kartka świąteczna z papierów specjalnych od ITD Collection - tutorial

Cześć!

Dziś chcę Wam pokazać, w jaki sposób przygotować niezwykle prostą w wykonaniu, za to bardzo efektowną kartkę świąteczną.
Będzie to kartka w eleganckiej czerwieni i złocie.



Do wykonania takiej kartki potrzebujesz:


* papier czerwony flok
* papier złoty błyszczący
* baza kartki - złota opalizująca
* stroik na świeczkę
* napis z tekturki
* folia termoton złota
* zielone kryształki
* złoty dzwoneczek + złota nitka
* białe gesso lub biała farba akrylowa
* taśma dwustronnie klejąca
* klej na gorąco
* klej typu Magic


Wykonanie:

1. Z czerwonego papieru flok wytnij kwadrat minimalnie mniejszy niż baza kartki.
Ze złotego papieru wytnij kwadrat nieco mniejszy od czerwonego.
Z czerwonego papieru wytnij jeszcze jeden kwadrat - wyraźnie mniejszy od złotego.
Przy użyciu taśmy dwustronnie klejącej sklej ze sobą wszystkie warstwy.
2. Z ozdoby na świeczkę zrobisz wianuszek. Pusty środek wianuszka możesz dodatkowo ozdobić, umieszczając w nim dzwoneczek zawieszony na nitce lub sznureczku. Mój dzwonek cichutko pobrzękuje przy potrząsaniu 😊
3. Napis z tekturki wybiel za pomocą gesso lub farby. Następnie miejscami nanieś klej (nieregularnie) i przyklej folię termoton.


4. Wianuszek przymocuj do kartki za pomocą kleju na gorąco, a napis za pomocą Magica.

5. Na koniec dodaj zielone kryształki.


Gotowa praca:









Mam nadzieję, że zainspiruję Was do eksperymentów.
Mnie połączenie połyskującego złota z aksamitną czerwienią bardzo zachwyciło 😊
Pozdrawiam bardzo ciepło,
Kasia


29 komentarzy:

  1. Super, prosta i efektowna, fajny ten wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :) pieknie błyszczy ten napis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka:) Uwielbiam właśnie takie kolory na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja wciąż nie mogę zdecydować, które są moimi ulubionymi ;)

      Usuń
  4. Bez wykrojników i papierów z świątecznych kolekcji wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo tak też się da :D Bardzo mnie cieszy, że efekt przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  5. Piękna karteczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie czerwieni ze złotem na kartkach świątecznych to strzał w dziesiątkę. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, mega klimatyczna i piękna kartka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancko i piękna klasyczna kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie. Nazwa bloga mnie przyciągnęła. Kocham rękodzieło coraz to bardziej, miło mi będzie się z Wami inspirować. Kartka jest przepiękna, jej barwy takie głęboki, bardzo do mnie przemawiają. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogromnie mnie cieszą Twoje miłe słowa :)
      Serdecznie zapraszam, w imieniu całego DT - rozgość się u nas :)

      Usuń
  10. Piękna i elegancka kartka w czerwieni i złocie, pełna świątecznej magii. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancka i z piękną czerwienią w tle :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...