Pracownia roku 2019-Przypominajka

Witajcie Kochani!



Chcemy Wam przypomnieć, o trwającym konkursie na Pracownię roku 2019, o którym pisaliśmy tutaj. Cieszymy się, że temat ten Was zainteresował, oraz Waszej aktywności. Przypominamy również, że można się jeszcze zgłaszać do zabawy, a dokładniej do 15.12.2019.

Konkurs ten, wystartuje również z początkiem stycznia. Będzie bardziej rozwinięty, będzie składał się z kilku etapów, mini zabaw i większej puli nagród, zarówno tych mniejszych etapowych i z tych dużych, wraz pucharem, który będzie ręcznie wykonany, jedyny taki, świrowy :)

Zapraszamy więc zarówno do zabawy, jak i do obserwowania naszego bloga, a już od stycznia, nowe ciekawe zabawy, w konkursie na Pracownię 2020!

Pozdrawiamy serdecznie.


4 komentarze:

  1. No dziewczyny, pochwalcie się jak to u Was wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs niestety nie dla mnie, musiałabym sfotografować swój burdel w różnych zakątkach mieszkania :D ja to taki roztrzepaniec jestem, który kocha artystyczny nieład, a mój mąż jeszcze gorszy :D. Może po remoncie sobie w końcu ogarniemy pracownie ale i tak pewnie zdarzy nam się szyć w łóżku i haftować w kuchni xD. Za to chętnie zobaczę pracownie uczestników a sam pomysł na konkurs jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże żałuję, że nie mam pracowni, a jedynie kącik scrapowy:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...