Kokonek Lawendowa opowieść

Kokonek Lawendowa opowieść


Witajcie. Dzisiaj postanowiłam Wam opisać moje spotkanie z kokonkiem Lawendowa opowieść ze sklepu www.kokonki.pl Mój motek miał 1125m i był z pełnym przejściem kolorów. Ten zestaw kolorów (fiolet/ametyst/lawenda/jasno szary) możecie znaleźć tu (bez pełnego przejścia kolorów): https://kokonki.pl/pl/p/KOKONEK-MIX-Lawendowa-opowiesc-Jasny-szarylawendaametystfiolet/6896


Dla tych co nie mieli jeszcze styczności ze sklepem i ich głównym produktem przedstawię Wam o co chodzi. Są to włóczki, które są kręcone na zamówienie wg parametrów klienta z gotowej przędzy (wg mnie bardzo dobrej jakości). Do wyboru mamy kilka typów: osobiście jestem zachwycona kokonkami soft - niby akryl, ale jaki cudowny... Możemy wybrać z gotowych kolekcji - wybieramy wtedy jaką długość motka chcemy i z ilu nitek ma się składać. Jeśli jednak nam coś nie odpowiada w "gotowcach" to wybieramy własny dobór kolorów (na stronie jest możliwość symulacji naszego wyboru). Na letnie chusty wolę wybierać motki 3-nitkowe, natomiast na jesienne chłody już 4-nitkowe. Przejście kolorów jest nitka po nitce. Przy 4 nitkach efekt jest rewelacyjny. Czas realizacji zamówienia to 10-15 dni roboczych, jednak często zamówienia są realizowane szybciej :) Jak będziemy mieć szczęście to jeszcze dziewczyny ze sklepu dołażą nam mini gratis - w moim przypadku były to korale do chusty.

Kokonek przyszedł, emocje opadły. Nastała pora na wybór wzoru. Padło na darmowy: Coralie by Kirsten Bishop. Jest to chusta-narzutka. Motek rozpoczęłam od środka (fiolet) od cudownej zawieszki. Szydełko 2,2mm.






I tak supełek po supełku powstała: 


Wymiary to ok. 160cm x 72cm (przy większym szydełku byłaby większa). Sam wzór prezentuje się tak:


Na koniec jeszcze kilka zdjęć już gotowej chusto-narzutki:










Mam nadzieję, że zachęciłam Was do spróbowania by wydziergać własną chustę. Wszystko co potrzebne można zakupić na www.kokonki.pl






Pozdrawiam i życzę miłego dziergania.

28 komentarzy:

  1. Fantastyczna , mnostwo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, cudowna chusta, zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest przepiękna i w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, fajny wzór i świetne te przejścia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kokonki kocham właśnie za takie przejścia nitka po nitce :)

      Usuń
  5. Śliczna misterna praca, w pełni prze ze mnie doceniona !
    Też jestem z szydełkiem za pan brat :)
    Pozdrawiam i zapraszam w moje progi :)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna chusta :)
    Mam ochotę zamówić sobie taki kokonek, tylko jaki kolor wybrać -:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wybór jest najgorszy i u mnie rzadko kończy się tylko na tym co planowałam.

      Usuń
  7. Rewelacja i kolory i wzór mnie zachwyciły . Dziękuję za informacje o Sprzedawcy, bardzo pomocne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A Kokonki super obsługę mają i w razie pytań można ich "męczyć" ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładna chusta i wzór ciekawy. Fajne takie przejscia kolorystyczne. Ja zazwyczaj robię jednokolorowe, chyba zajrzę do sklepu "Kokonki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Te ombre wychodzą cudnie. Warto jednak dokupić jednolity kolor na zakończenie.

      Usuń
  9. Przepiękna chusta i te kolory, cudne przejście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. To na www.kokonki.pl jest sporo moteczków z lawendą :)

      Usuń
  11. Rewelacyjna chusta! Robiłam kiedys z kolorków ale gotowców a tu prosze samemu mozna cos wyczarować, dziękuje za info!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dziewczyny na Kokonkach zawsze też chętnie pomogą w razie wątpliwości. A jest z czego wybierać :)

      Usuń
  12. Przepiękną chustę wydziergałaś. Ja mam do tego dwie lewe ręce, ale muszę "zatrudnić" do wykonania takiej moją mamę - ona też potrafi wyczarować na szydelku istne cuda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrów mamę - niech i na naszego bloga i grupę zagląda, może coś ją zainspiruje, a obie się chwalcie pracami :)

      Usuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...