Mroźna kartka i ozdoba świąteczna - inspiracja dla ITD Collection

Cześć!

Do świąt Bożego Narodzenia pozostał miesiąc. To najwyższy czas, aby pomyśleć o przygotowaniu kilku kartek, jeżeli zamierzacie wysyłać tradycyjne życzenia 😊 Przydadzą się też dekoracje świąteczne!
Dlatego Kasia i Marta przygotowały dla Was dwie propozycje.

Propozycja Kasi to bardzo prosta kartka do koperty.
Do przygotowania kartki użyła papierów z kolekcji Angels & Snowflakes - Aniołkowo i śnieżynki.
Na bazę kartki nakleiła dwa kawałki papieru (jeden w akwarelowe plamy, drugi w kropeczki). Na to nakleiła grafikę wyciętą w kształt koła i dodała tekturkową ramkę ozdobioną embossingiem na gorąco, a także kilka brokatowych wycinanek.
Do tego tekturkowy napis, pobielony pudrem do embossingu.




Ciekawa jestem, czy Wy także tworzycie już kartki bożonarodzeniowe 😊


Natomiast Marta, przygotowała ozdobę na choinkę, bombeczkę z papierami od itd collection





Użyłam:
białego gessa
efektu śniegu
brokatu
papierów itd collection z kolekcji advent wreath - Adwentowy wieniec , z których można wykonać bardzo ciekawe świąteczne dekoracje. Zarówno jeśli chodzi o tło pracy, gdzie połączyłam dwa różne papiery, oraz kompozycję w kontrastowych kolorach.


Pozdrawiam, Marta :)



15 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje, ja na szczęście w tym roku jestem już gotowa z kartkami więc nie musze o nich myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, kartka i ozdoba choinkowa bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :-) Stylem bliższa jest mi kartka,ma piękne, delikatne kolory i kompozycję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Miło mi, że karteczka przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  4. Karteczka śliczna, ale zawieszka świąteczna mnie zachwyciła!
    Mroźna i pięknie ozdobiona baaardzo w zimowym klimacie 😊👍
    U mnie z karteczkami krucho,w tym roku postawiłam na zawieszki z hafcikami .
    Pozdrawiam:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo <3 ojj, dla mnie tworzenie kartek to udreka, nie wiem czemu :D za to ostatnio polubiłam tagi, a w przyszłym roku to i o haftowanych zawieszkach pomyślę :)

      Usuń
    2. Aniu, zawieszki to bardzo oryginalny pomysł :)
      Marta, tag też może być kartką na życzenia - i problem z głowy! :D

      Usuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...