Bransoletka na lince stalowej - Korallo

Hej Kochani :)

Dzisiaj nie tutorial, a inspiracjo-recenzja. Instrukcję, jak wykonać taką bransoletkę znajdziecie na blogu Korallo, więc nie będę go powielać, a opiszę swoje odczucia, odnośnie tej metody na wykonanie bransoletki.

Jak już zapewne wiecie, wcześniej pokazywałam Wam jedną biżuterię zrobioną na gumce, o tutaj i bransoletkę na nici jedwabnej. Ta z dzisiejszego artykułu różni się bazą, oraz zakończeniem (zapięciem).

Do jej wykonania użyłam:
cążek
wszystko można kupić w sklepie Korallo






Moje rady:
  • uważajcie przy robieniu supełków na początku i końcu bransoletki. Jeśli dwa wyjdą Wam troszeczkę oddalone od siebie, zróbcie trzeci i mocno ściśnijcie, u mnie podziałało i "wskoczyły" na siebie. 
  • na zakończeniu zrobiłam tylko dwa supełki, więcej by mi nie przeszło
  • uważajcie przy nabieraniu koralików na linkę, plącze się, a jak jest zbyt długa, to lekko zagina 


Moje wnioski:
Zdecydowanie najprzyjemniejsze produkty z jakimi pracowałam. Linka jest trwała, supełki się nie rozwiązują, dodatkowo przytrzymywane są przez te łapaczki. Stal nierdzewna - wiadomo, dłuższa trwałość. Serdecznie, z ręka na serduchu, polecam ta formę bransoletki :)

A Wy już ją testowałyście?

Buziaki,
Marta


15 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka Martusia, super inspiracjo - recenzja.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie robiłam bransoletek na lince stalowej. A cała szpula leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to do dzieła! i pochwal się koniecznie efektem :)

      Usuń
  3. ja uwielbiam bransoletki, świetna ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bransoletka. I chyba prosta w robocie. Niemniej ja sobie pozostanę przy tych "szmacianych".

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie jestem biżuteryjna i raczej nie będę, więc się na ten temat nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bransoletka, i fajny kursik i rady dla tych co robią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie bransoletki. Dawniej z dużych kamieni a dziś...rzeczywiście te malutkie najpiękniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż biżuteria to nie moja bajka i tak lubię podziwiać takie projekty:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...