PRACOWNIA 2020 - WYZWANIE NR2

Witajcie!

Jak już zapewne widzieliście tutaj, pojawiła się u nas zabawa całoroczna o nazwie Pracownia 2020. O zasadach zabawy przeczytacie w podanym linku. A dzisiaj ruszamy już z drugą częścią zabawy i pamiętajcie, że do zabawy możecie dołączyć w każdej chwili, do czego bardzo zachęcamy :)



Wyzwanie nr 2

Waszym zadaniem jest wykonanie igielnika lub przybornika na igły/szpilki w dowolnej formie. Możliwości jest naprawdę wiele, a my czekamy z niecierpliwością na Wasze prace :)

A tutaj kilka inspiracji naszego DT:




Ula, przedstawia zarówno igielniki w formie poduszeczki, ale tez taki, który jest świetnym otwieranym przybornikiem














Marta ozdobiła swój przybornik haftem i  koralikami



Viola,  inspiruje 3 róznymi jego formami, zobaczcie sami






Na wykonanie przybornika/igielnika macie czasu do 15.01.2021r.

Miłego dnia i zapraszamy do zabawy! 

17 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje Waszego DT . Może i ja się skuszę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe poduszeczki poszyłyście :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O igielnik, to na pewno prędzej czy później zrobię. A raczej później, bo teraz mam tyle rzeczy na głowie że już nie wiem w co ręce włożyć :) Piękne są te Wasze inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne igielniki. Pozdrawiam serdecznie całą ekipę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje, chyba muszę w końcu zrobić coś dla siebie, bo wiadomo "szewc bez butów chodzi" :)
    Pozdrawiam serdecznie cała ekipę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, a ja jeszcze nie zrobiłam przybornika, cały czas mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje, igielniki są cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, bardzo żałuję, ale nie zdążyłam przygotować przybornika:( Może chociaż igielnik zdążę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przybornik a jeszcze nie zrobiłam,a tu już igielnik 😱

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...