Gościnna Projektantka Luty 2020

Powitajcie naszą gościnną projektantkę Martę



Witam bardzo serdecznie,
 jest mi niezmiernie miło, że jestem tu z Wami.
W styczniu pojawił się tu na blogu post, że poszukiwana jest gościnna projektantka,
postanowiłam spróbować i nawet sobie nie wyobrażacie,
jak byłam szczęśliwa gdy przeczytałam, że zostałam wybrana.
Było to dla mnie ogromne zaskoczenie.

Na początku się przedstawię, a więc mam na imię Marta
i od września 2016 r. prowadzę bloga: „Mracikowo”,
również pod tą nazwą można mnie znaleźć na Facebooku i Instagramie.
Prywatnie jestem żoną i mamą 5 letniego synka i 4 letniej córeczki.
Od zawsze lubiłam coś dziergać, szyć, kleić, wycinać,
lecz gdy odkryłam scrapbooking pod koniec 2016 roku zakochałam się
 i od tego momentu coraz bardziej rozwijam w sobie tą pasję.

Tworzę kartki, albumy, exploding boxy i inne rzeczy z papieru, drewna i innych materiałów,
jeśli mam czas to zdarza mi się również mediować.
Moje rękodzieło jest wynikiem syndromu niespokojnych rąk,
ale i mojej pasji i miłości do tworzenia.

Moje prace można pooglądać tu:
https://mracikowo.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Mracikowo/
https://www.instagram.com/mracikowo/

A tu kilka moich ulubionych prac:


Ta kartka została wykonana jako Pamiątka Bierzmowania, 
lubię postrzępione, poszarpane i postarzane krawędzie
oraz delikatne kremowe i pastelowe kolory.
Do wykonania tej kartki wykorzystałam tekturkę firmy Scrapiniec 
oraz papierów firmy UHK Gallery 
które są jednymi z moich ulubionych.





Druga jedna z moich ulubionych to kartka z wycinanymi elementami, 
targaniem i moimi kwiatkami z foamiranu.
Wykorzystane w niej materiały to: baza od Goatbox,
papier od Laserowe Love i tekturki Scrapiniec.

***
Z otrzymanych materiałów wykonałam m.in. kartkę. Z kolekcji papierów Craft O’Clock „Dziki ogród”  najpierw wybrałam dwa arkusze na tło, gdzie pierwszy nakleiłam na bazę i trochę postarzyłam, a drugi potargałam i przykleiłam w kawałkach. Następnie powycinałam kwiaty, które ułożyłam na przyklejonej gazie warstwowo i na dystansach. Dodałam do tego również napis, który również pochodzi od Craft O’Clock. Zrobiłam kropelki imitujące rosę kropelkami w płynie Nuovo i pochlapałam białym gesso.




Exploding Box również wykonałam z otrzymanych materiałów, oczywiście nie brakuje tam potargań, postarzań co bardzo lubię. Dodatkowo wykorzystałam jeszcze tekturkę od „Magiczny Kociołek”, gazę, kwiatki papierowe i foamiranowe, akrylowe kropelki oraz napisy również od Craft o’Clock.











***
Marto wykonałaś piękne prace.
Dziękujemy zw Twój występ na naszym blogu.
Miło było Cię poznać i gościć w naszych progach.

Zapraszamy Cię serdecznie do udziału w naszych wyzwaniach.

22 komentarze:

  1. Super było poznać kolejna twórczo zakręcona osóbkę. Piękne prace zarówno te stare jak i ta całkiem nowa.
    Gratuluję talentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace, miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa i miło mi było zagościć tu u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowności, a jaki piękny ten exploding box! bardzo dziękujemy, że gościłaś u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również się cieszę że Tu zagościłam i to bardzo 💓

      Usuń
  5. Śliczne prace, miło Cię poznać.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace. Niezmiernie miło mi Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, podziwiam. Myślę, że wielu chętnych by kupiło takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna inspiracja! Fajnie było poznać Twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Przepięknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* miło że się moje prace podobają :*

      Usuń
  10. Marto, przygotowałaś przepiękne prace na gościnny występ na naszym blogu! Ogromnie się cieszę, że mogłyśmy Cię gościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, mnie też było miło tu zagościć :)

      Usuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...