Mediowy domek

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z pracą mixed mediową. 
Na bazie drewianego domku pomalowanego gesso, nakleiłam za pomocą kleju vikolowego papier z 13 Arts. 
Następnie pomalowałam białym gesso, stworzyłam kompozycję ze złoków, drewnianego serca, mchu, kwiatów, drutu.
Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi w kolorze turkusu i starego złota. 
Następnie palcem naniosłam klej vikolowy i posypałam wszystko dwoma kolorami brokatu oraz kamyczkami. 
Mam nadzieję, że stworzenie takiej pracy po moim opisie nie sprawi Wam trudności, jeśli jednak tak by się stało napiszcie nam w komentarzu, wtedy pokażę Wam na livie na grupie Świrowej, jak można łatwo uzyskać taki efekt. 






Pozdrawiam DT Pati


31 komentarzy:

  1. Śliczny domek. Ja też lubię na wikolu kleić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny. Świetnie dodane wszystkie elementy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca, domek przepiękny, bardzo podoba mi się ten turkus.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny domek, cudownie zmediowany

    OdpowiedzUsuń
  5. Pati- wyższa szkoła jazdy! POdziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeee tam nie jest to takie znowu trudne. Dziękuję za odwiedziny i komentarz

      Usuń
  6. Wspaniałe, mnie zachwycił totalnie!! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie. Po takich komentarzach aż chce się robić wiecej . Pozdrawiam

      Usuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...