1. Urodziny Świrów rękodzieła i hop blog

Witajcie :)

Dzisiaj są nasze pierwsze urodziny.


Mininy rok był dla nas rokiem trudnym z wielu powodów, o których dzisaj nie będziemy pisać.
 Pomimo trudności i kłód pod nogami udało nam się przetrwać i jesteśmy tu z Wami.

Dziękujemy Wam za to, że z nami jesteście!
Komentujecie, lubicie, bawicie się z nami.
Dzięki Wam i dla Was rozwiajmy nasz blog i nasz fp.
To Wy i Wasze prace zgłaszane na nasze konkursy oraz robione z nami podczas warsztatów i zabaw dodają nam skrzydeł do działania.
Dziękujemy i cieszymy się, że jest Was coraz więcej.

Z okazji naszych urodzin zapraszamy Was na hop blog, którego organizatorem są wszsyscy aktualni członkowie DT

Zasady:
1. Konkurs urodzinowy trwa od 27 lutego do 26 marca do północy.
2. W urodzinach  naszego bloga może wziąć udział każdy kto posiada aktywnego bloga, stronę www lub konto na fb/instagram.
3. Aby wziąć udział w naszym urodzinowym konkursie, należy odnaleźć hasło, które ukryte zostało na blogach projektantek Świrów rękodzieła. Zapraszamy Cię zatem do przejścia przez wszystkie blogi naszych projektantek. Zaczynij od bloga Świrów Rękodzieła i kieruj się dalej, wędrując po blogach dziewczyn w kolejności, w której one 
Ci  podpowiedzą. Ostatnia projektantka skieruje Cię z powrotem tutaj.
4. Kiedy skompletujesz całe hasło, stwórz na swoim blogu/stronie/fanpage osobny post
z tym hasłem, dodaj nasz urodzinowy BANER oraz link do tego posta.
5. Napisany post wg pkt. 4 podlinkuj do umieszczonej poniżej "żabki". Tutaj znajdziesz instrukcję, jak dodać zgłoszenie konkursowe: KLIK
6. Zwycięzców urodzinowego konkursu wybierze nasze  DT na podstawie pozostawionych na blogach projektantek komentarzy i umieszczonego na Twoim blogu/stronie/fanpage poprawnego hasła.
7. Osoby wytypowane zgłaszają się po odbiór nagród mailowo: 



Nasze pierwsze urodziny świętujemy z następujacymi sklepami:


Nagroda rzeczowa - zestaw papierów ryżowych, szablony, folie metaliczne Termaton, zestaw papierów scrapowych

***

 Ufundowało nagrodę w postaci zestawów papierów





***

Ufundowała trzy nagrody rzeczowe



***

Ufundowała pięć czasopism hafciarskich (na zdjęciu przykładowe czasopismo)


***

 https://kokonki.pl/
motek ze zdjęcia


Dziękujemy naszym sponsorom!

Pamiętaj - Na Twoje zgłoszenie czekamy do 26 marca do północy

To co? wszsytko jasne? Więc zaczynamy!

Pierwszą część hasła znajdziecie u Marty.


41 komentarzy:

  1. No nieźle żeście sobie to wykombinowały :-). Ja zaczęłam od środka czyli od Uli ale po nitce do kłębka doszła na sam początek.
    Przede wszystkim moje najlepsze życzenia z okazji 1 urodzinek,. Trwajcie jak najdłużej i nie dajcie się konkurencji, hejtowi i wrogości.
    Co prawda nie lubię i nigdy tego nie robię, czyli nie piszę na swoim blogu osobnego posta z informacją o urodzinkach i rozdawajce , ale tym razem zrobię wyjątek i napiszę. W końcu jest o co powalczyć bo nagrody są super.
    Powodzenia dziewczyny i idę dalej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja dokładnie tak samo, nigdy nie piszę osobnych postów z informacjami o rozdawajce, wyjątek stanowi właśnie tylko Hop-Blog :)

      Usuń
  2. Dziewczyny kochane, ja do Was trafiłam znacznie później, ale cieszę się że w ogóle, bo stworzyłyście naprawdę fajne miejsce. Gratuluję tego roczku i niech to miejsce istnieje jak najdłużej! Wszystkiego dobrego Wam życzę, a ja idę sobie poskakać po Waszych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! To naprawdę już rok? Życzę wam wielu takich twórczych lat i oczywiście przystępuję do zabawy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje rocznicy. Życze Wam wielu kolejnych lat w zgranej ekipie. Co prawda dopiero od niedawna podglądam Wasze prace ale wszystkie są piękne bez wyjątku. Super stworzyłyscie klimat i tak trzymać. Oczywiście nagrody w zabawie sa wspaniałe i te tu jak i u każdej z Was osobno więc staje w kolejce licząc na małe szczęście. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja tu czekam na jeden wers a tu buuu u Ulci znalazłam:-)Ładnie dziewczyny wkręciłyście tego hopa:-)

      Usuń
    2. Co ja się też naszukałam tego jednego wersu... :)

      Usuń
  5. Gratuluję roczku. Życzę weny i wytrwałości. Niestylety blog hop przetrwało na Pati. Trudno. Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakujący wers jest u mnie i u Aliji

      Usuń
    2. A linka zmieniłam do kolejnej osoby. Więc można zebrać całość.

      Usuń
  6. Z całego serca gratuluję tego wspaniałego roku! I trzymam mocno kciuki za kolejne kreatywne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i Wszystkiego Najlepszego na dalsze lata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczyny , uwielbiam ogladać Wasze prace :) życzę kolejnych wielu, wielu lat twórczych :) :) :)
    Bawię się z wami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Wszystkiego najlepszego!!! Jestem z Wami i kibicuję od początku, bardzo się cieszę, że blog się rozrasta i rozkwita:))) Trudności i przeszkody stawiane na drodze pozwoliły Wam się umocnić i tak trzymać:) brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję tych pierwszych, pewnie najważniejszych urodzin!
    Trafiłam do Was całkiem niedawno i podziwiam każdą z Was za talent i pasję z jaka ten talent prezentujecie!
    Dalszych udanych lat życzę i bawię się z Wami :-)
    serdeczności moc posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje pierwszy kroczek juz jest , teraz będzie już szybciej i szybciej, dziękuję że tu trafiłam , wasze prace są dla mnie wielką inspiracją , głowy macie pełne pomysłów , oby było tak dalej , pozdrowienia dla Waszej ekipy

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dziewczny pierwszego roczku, życzę kolejnych twórczo pieknych lat. Podziawiam Wasze prace i cieszę się że tu zglądam i Wam dziękuję,że zaglądacie do mnie.Pozdrawiam Was serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja gratuluję pierwszej rocznicy Waszej działalności. A sporo się dzieje. Potraficie świetnie inspirować i zachęcać do działania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji pierwszych urodzin i życzę kolejnych rocznic :)
    I chętnie bawię się z Wami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne życzenia i gratulacje z okazji urodzin. Niech tak dalej trwa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat, sto lat niechaj żyją nam "Świry Rękodzieła" !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny kochane, najlepsze życzenia urodzinowe!!! Cudownie, że jesteście, tworzycie niesamowicie, a jeszcze piękniej inspirujecie. Podziwiam Wasz zapał, pasję, energię, pomysły i życzliwość, z jaką wychodzicie do Czytelników. Niech wena nigdy Was nie opuszcza!!:)) Jeszcze raz wszystkiego naj z okazji pierwszych urodzinek :)).

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochane Świry, gratuluję Wam pięknej rocznicy i życzę jeszcze wielu, wielu lat radosnego tworzenia i blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochane Świry! Dziewczyny Drogie! Wprost trudno uwierzyć, że jesteście tu zaledwie rok. Blog kipi emocjami, pasją, różnorodnością. Ujęłyście mnie ogromnie, że jesteście tak blisko ze swoimi gośćmi blogowymi, że odpowiadacie na komentarze, odwiedzacie nasze blogi, motywujecie, śmiejecie się z nami, pocieszacie. Czytając Wasze posty mam wrażenie, że słyszę Wasze głosy. Nie zmieniajcie tego.
    Z okazji urodzin życzę Wam tylko, byście mogły w spokoju tworzyć to miejsce. Bo o wenę, pasję i chęci jestem spokojna. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i trwajcie w tym świrowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ ogrom cudownych życzeń i wpisów. Bardzo dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę wielu, wielu kolejnych rocznic :-)
    Wytrwałości, obojętności wobec hejtu i kłód rzucanych pod nogi, sił do twórczych działań, niecodziennych pomysłów i nieustającego inspirowania nas życzę całej Świrowej Ekipie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja także gratuluję roczku.Niech blog rośnie w siłę i działa długo, jak najdłużej. Tego sobie ja życzę i oczywiście Wam kochane dziewczyny. Zawsze na początku jak coś fajnego robimy, to ktoś nam robi w poprzek, czy to z zazdrości? Nie wiadomo...
    Ja trafiłam na tego bloga gdy przeczytałam post u Uli. Raz brałam udział w wyzwaniu, ale myślę, że i ja się rozkręcę:) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł, fajne dziołchy jesteście! Podziwiam za determinację, masę pomysłów i za to, że się wspieracie. To takie ważne, a niestety mało spotykane wśród kobiet. Życzę Wam kolejnych wspaniałych lat, mocnych przyjaźni i żeby Was siły nigdy nie opadły:)) Oczywiście lecę teraz poskakać po Waszych blogach poszukać hasła i poznać nowe dziewczyny:)
    "Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół"
    Jesteście dowodem, że nawet na odległość można mieć przyjaciół, tylko trzeba się na chwilę zatrzymać.
    Jeszcze raz wszystkiego naj... Tina

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję! Rocznicy, pomysłów, inspiracji, zapału i sposobu na uczczenie Waszego święta. Pomysł z podchodami po poszczególnych blogach był przedni! Dziewczyny - oby zapał i chęci nie kończyły się nigdy! Wiwat!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wielkie gratulacje!!! Cudownej, pozytywnie zakręconej ekipie życzę kolejnego roku pełnego inspiracji :) Jesteście niesamowite, zarażacie swoją pasją i motywujecie do działania :) Dobrze, że są osoby pełne energii, które dzielą się swoją wiedzą, działajcie dalej tak wspaniale !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdeczne gratuluję i wielu kolejnych blogowych urodzin życzę abyście dalej mogły nas zachwycać swoimi pracami oraz zabawami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak się zapisywałam, że przegapiłam...

    Gratuluję urodzin i życzę dużo weny twórczej :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...