Tutorial ITD Collection - kartka okolicznościowa

Witajcie!

Zapraszam na tutorial na prostą kartkę okolicznościową z papierów Kamienie szlachetne od ITD Collection wykonaną na czarnej bazie.


Z pośród kamieni szlachetnych wybrałam złoto i lazuryt oraz czarną bazę również od ITD Collection. Wycięłam dwa kwadraty odpowiednio - ze złota mniejszy o 7mm od bazy, z lazurytu o 15 mm.

Tekturkę pomalowałam metaliczną farbą - robię to na kartce papieru przed przyklejeniem, aby nie pobrudzić pracy.


Gdzieniegdzie napis posmarowałam złotą pastą woskową.

Dziurkaczem wycięłam listki ze złota, a na ramce ułożyłam sizal.

Na sizalu ułożyłam róże i uzupełniłam wyciętymi listkami. Płatki róż delikatnie ozłociłam złotą farbą akrylową.

Na koniec pochlapałam złotą farbą akrylową i gotowe!



Prawda, że proste! Zatem do dzieła!

Pozdrawiam serdecznie

16 komentarzy:

  1. Ula, piękna kartka i wydaje się prosta w wykonaniu - dzięki za tutek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i elegancko się prezentuje kartka :-)Ciekawe te papiery, muszę zajrzeć do sklepu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka Ulko.:) Pozdrowienia dla całej ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, te papiery są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, te papiery sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula świetna kartka i super kursik. Niby prosto, ale pomysł trzeba mieć. Te papiery bardzo fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No pierwsza klasa Ulo! Bardzo mi sie karteczka podoba, jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i elegancka karteczka, fajny kursik.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta, a jakże piękna i efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za kursik, przyda się:) Ta ramka na kartce, bardzo fajny element.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka,w tych ciemnych kolorach ślicznie się prezentuje:)
    Dziękuję za kursik 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, zachwyciło mnie połączenie złota z lazurytem :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...